زمان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد

زمان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد. انشالله که شما داوطلبین عزیز حسابی خودتون رو برای نوبت اول کنکور آماده کردید که وقت زیادی نمونده. گروه آزمایشی علوم تجربی صبح ۲۹ دی ۱۴۰۱، آزمون گروه زبان­های خارجی بعدازظهر پنج­شنبه ۲۹ دی ماه، گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح جمعه ۳۰ دی ماه و گروه آزمایشی هنر بعدازظهر جمعه ۳۰ دی ماه برگزار می­شه.

کارت­های ورود به جلسه رو هم گفتیم روز ۲۸ دی ماه روی سایت قرار می­گیره و می­تونید به بادجه­های رفع نقص مراجعه کنید. بچه­های علوم تجربی و زبان­های خارجی روز ۲۸ دی ماه می­تونند به بادجه­های رفع نقص مراجعه کنند، بچه­های علوم انسانی و علوم ریاضی و فتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ دی ماه، و گروه هنر روزهای ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ دی ماه می­تونند برای رفع نقص­هاشون مراجعه کنند.

تخلفاتی که مجازات در پی داره عبارتند از: ارائه­ی مدرک یا گواهی جعلی به تصویر گواهی جعلی برای شرکت کردن توی آزمون، استفاده از هرگونه وسیله­ی غیر مجاز مثل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه­های حافظه­دار، تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه­ی امتحانی و دست­اندرکاران آزمون از قبیله عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون، ثبت­نام در آزمون با هویت جعلی یا شرکت در جلسه­ی آزمون به جای داوطلب اصلی.

حواستون باشه که استفاده از هرگونه وسیله­ی غیرمجاز محرومیت از گزینش علمی در همون سال رو در پی داره و قبولی داوطلب باطل می­شه. به علاوه از یک تا ده سال از شرکت توی آزمون محروم می­شه.

پس حسابی حواستون باشه که دست از پا خطا نکنید. براتون آرزوی موقیت می­کنیم.

برای اینکه از اخبار جا نمونی، مقاله­ی (درخواست قطع اینترنت در زمان کنکور رد شد) رو حتما بخون.

برگزاری کنکور در دو نوبت

همونطور که می‌دونید کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت برگزار می‌شه. نوبت اول روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شه. نوبت دوم تیر ماه ۱۴۰۲. یادتون نره که توی هر دو آزمون می‌شه شرکت کرد و نمره‌ی بالاتر لحاظ می‌شه. حواستون رو هم حسابی جمع کنید که ۴۰ درصد سهم سوابق تحصیلیه که بدونید سهم کمی نیست.

انشالله رتبه‌ی کنکور دی ماهتون رو با صدای بلند فریاد بزنید و به همه بگید که چه رتبه‌ی درخشانی کسب کردید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *