هزینه مشاوره تلفنی

هزینه مشاوره تلفنی!

آیا می‌خواهید از مشاوره تلفنی آوات بهره‌مند شوید؟

می‌خواهید با صرف کمترین هزینه، بهترین خدمات مشاوره تحصیلی، روانشناسی، ازدواج و خانواده را دریافت کنید؟

آیا می‌خواهید با مشاوران مجرب و متخصص آوات، مشکلات و چالش‌های خود را حل کنید؟

پس از مشاوره تلفنی آوات استفاده کنید!

مشاوره تلفنی آوات یکی از بهترین و معتبرترین روش‌های مشاوره در کشور است که با بیش از۵ سال سابقه فعالیت، هزاران نفر را در زمینه‌های مختلف مشاوره یاری داده است.

مشاوره تلفنی آوات با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، هزینه مناسب و رقابتی را برای شما در نظر گرفته است. شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن ۰۳۱۳۲۶۸۴۴۲۳، با مشاوران آوات در زمینه‌های مختلف مشاوره صحبت کنید و از نظرات و راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

مشاوره تحصیلی آوات

به عنوان مثال، مشاوره تلفنی آوات شامل موارد زیر است:

– مشاوره تحصیلی: شما می‌توانید با مشاوران تحصیلی آوات در مورد انتخاب رشته، برنامه‌ریزی تحصیلی، تکنیک‌های مطالعه، آزمون‌های کنکور و دانشگاهی، انگیزه و اعتماد به نفس تحصیلی و غیره مشورت کنید. هزینه مشاوره تحصیلی آوات برای هر جلسه ۶۰ دقیقه‌ای ۳۵۰ هزار تومان است.
– مشاوره روانشناسی: شما می‌توانید با روانشناسان آوات در مورد مشکلات روانی، اختلالات شخصیتی، استرس، اضطراب، افسردگی، اعتیاد، خودکشی، خشونت، ترس، عصبانیت، خودآزاری و غیره مشورت کنید. هزینه مشاوره روانشناسی آوات برای هر جلسه ۶۰ دقیقه‌ای ۳۵۰ هزار تومان است.
– مشاوره ازدواج و خانواده: شما می‌توانید با مشاوران ازدواج و خانواده آوات در مورد مشکلات زناشویی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره فرزندپروری، مشاوره جنسی، خیانت، طلاق، مشاوره خانواده درمانی و غیره مشورت کنید. هزینه مشاوره ازدواج و خانواده آوات برای هر جلسه ۶۰ دقیقه‌ای ۳۵۰ هزار تومان است.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *