مشاوره آنلاین با آوات

مشاوره آنلاین یکی از روش‌های مشاوره تحصیلی در بین مشاوران است. اگر شما خارج از شهر باشید یا مشاور شما در شهر دیگری باشد، مشاور آنلاین به کار شما می‌آید. ممکن است بعضی از شما نخواهید مدت زمانی را به رفت و آمد اختصاص دهید تا وقتتان تلف نشود. در این موارد است که می‎فهمید مشاور آنلاین چقدر مزایا دارد.

در این مقاله مشاوره آنلاین آوات را برای شما توضیح می‌دهیم که چگونه انجام می‌شود تا اگر قصد انتخاب دارید، با آگاهی انتخاب کنید.

مشاوره آنلاین آوات

مشاور آنلاین همیشه همراه شماست. آوات نیز به فکر این دسته از دانش‌آموزان هست و مشاور آنلاین را برای آنها ایجاد کرده است. بهترین مزیت مشاوره‌ی آنلاین چت کردن است. اما ممکن است شما بخواهید چت نکنید و کلا شبکه‌های اجتماعی را از روی تلفن همراه خود حذف کنید. در این صورت چگونه می‌توان با مشاور خود چت کرد؟

اپلیکیشن آوات این مشکل را حل کرده است. در مشاوره‌ی آنلاین آوات شما در اپلیکیشن قسمت چت با مشاور خود صحبت می‌کنید. اینگونه از شبکه‌های اجتماعی بی‌نیاز هستید.

بنر تبلیغاتی آوات

مراحل مشاوره آنلاین آوات

مشاوره آنلاین آوات در ابتدا ۵ مرحله دارد. این ۵ مرحله را در ادامه با یکدیگر مرور می‌کنیم.

  1. شناخت دانش‌آموز

در این مرحله ابتدا مشاور سعی می‌کند دانش‌آموز را بشناسد و شرایط او را درک کند. ابتدا صحبت‌هایی پیرامون شرایط محیطی و تحصیلی دانش‌آموز انجام می‌شود. سپس زمان‌های پر و خالی دانش‌آموز به مشاور گفته می‌شود. سپس نوع درس خواندن دانش‌آموز و تبپ شخصیتی او است که باید مشاور بداند. او با پرسیدن سوالاتی نوع درس خواندن دانش‌آموز و تیپ شخصیتی او را می‌فهمد. اینگونه می‌تواند تعامل موثری با دانش‌آموز داشته باشد.

  1. شناسایی نقاط ضعف و قوت

در این مرحله مشاور با پرسیدن سوالات و نحوه‌ی تست زدن دانش‌آموز که در اپلیکیشن آوات آن را متوجه می‌شود، نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز را درمی‌یابد. مشاور از قسمت گزارش‌های اپلیکیشن به صورت کامل از عملکرد دانش‌آموز مطلع است.

برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی اپلیکیشن آوات را مطالعه کنید.

برای یک برنامه‌ریزی خوب، دانستن نقاط ضعف و قوت اهمیت زیادی دارد. مشاور نقاط ضعف دانش‎‌آموز را در اولویت می‌گذارد و نقاط قوت او را بهتر می‌کند.

  1. برنامه‌ی مطالعاتی

پس از این مراحل، نوبت به تنظیم برنامه‌ی مطالعاتی می‌رسد. در این مرحله دانش‌آموز زمان‌های آزاد و خالی‌اش را به مشاور اعلام می‌کند و از طریق اپلیکیشن آنها را وارد برنامه‌‎ی هفتگی می‌کند. مشاور با تعامل دانش‌آموز یک برنامه‌ی هفتگی مناسب زمان‌های خالی دانش‌آموز می‌نویسد. یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه‌های آوات این است که کاملا شخصی‌سازی شده‌اند. یعنی کاملا مطابق با شخصیت دانش‌آموز و مدل درس خواندن او تنظیم می‌شود. مشاوره آوات هیچ وقت یک برنامه را برای دو دانش‌آموز نمی‌دهد. هر دانش‌آموز یک برنامه مدل شخصیت و مطالعه‌ی خود دارد.

مشاوره تحصیلی آوات

  1. گرفتن آزمون از دانش‌آموز

مشاور از دانش‌آموز باید آزمون‌هایی بگیرد تا بفهمد دانش‌آموز در چه مرحله‌ای قرار دارد و در چه مباحثی ضعیف و در چه مباحثی قوی است. اینگونه می‌توان برنامه را هدف‌مندتر پیش‌ برد. ممکن است در این مرحله برنامه‌ی مطالعاتی شما عوض شود و مطابق با نقاط ضعف و قوت شما تغییر کند.

  1. پیگیری برنامه‌ی مطالعاتی

در مرحله‌ی آخر مشاور مرتب برنامه‌ی مطالعاتی را چک می‌کند و گزارش عملکرد دانش‌آموز را از اپلیکیشن آوات می‌گیرد. مشاور مدام با دانش‌آموز در تماس است و برنامه‌ی مطالعاتی او را پیگیری می‌کند. اینگونه اگر مشکلی در انجام برنامه برای دانش‌آموز پیش بیاید، مشاور سریع آن را رفع می‌کند.

کلام آخر

مشاوره آنلاین آوات از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود؛ به همین علت بسیار هدف‌مند و دقیق است. شما می‌تواند از اینجا لیست مشاوران و رزومه‌ی آنها را مطالعه کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید در هر مرحله‌ای که هستید مشاوره آنلاین بگیرید و از مزایای آن استفاده کنید. مثلا اگر در ابتدای شروع برای کنکور هستید یا داوطلب نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ هستید؛ در هر صورت می‌توانید با آوات تماس بگیرید و از مشاوره‌ی آنلاین بهره‌مند شوید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *