جمع بندی کنکور با آوات

همه‌ی ما می‌دانیم که جمع بندی یکی از مهم‌ترین مراحل مطالعه برای کنکور است. در این مقاله به صورت کامل درمورد روش‌های جمع بندی صحبت می‌کنیم. در دوران جمع بندی زمان کمی برای مطالعه‌ی دروس و مطالب زیادی داریم. به همین دلیل باید روش‌هایی را بدانید تا بتوانید به خوبی جمع بندی کنید.

آوات در این مقاله به شما کمک می‌کند که روش‌های جمع بندی را فرا بگیرید تا از این فرصت طلایی به بهترین شکل استفاده کنید.

برای جمع بندی اصولی می‌توانید با آوات وقت مشاوره بگیرید تا برنامه‌ای دقیق و اصولی دریافت کنید.

بنر تبلیغاتی آوات

جمع بندی برای کنکور

جمع بندی از دور بسیار ترسناک و غیر ممکن به نظر می‌رسد؛ اما واقعا با روش‌های درس بسیار ساده است و باید در اردیبهشت ماه شروع شود. در کل ۳۰ تا ۴۵ روز مانده به کنکور باید جمع بندی را آغاز کنید. دوران جمع بندی دوران طلایی کنکور است؛ زیرا بازدهی شما در این دوران بسیار بالا است. اگر از روش درستی استفاده کنید و با برنامه‌ریزی درست درس بخوانید، جایگاه شما تغییر پیدا می‌کند.

با روش‌های جمع‌بندی می‌توانید خود را جزو رتبه‌های برتر قرار دهید و بهترین شوید. شما در دوران جمع بندی، مطالبی که قبلا مطالعه کرده‌اید را مجدد مرور و بازخوانی می‌کنید. اینگونه اطلاعات در ذهن شما بازیابی می‌شود. به هیچ عنوان از جمع بندی غافل نشوید. چرا که فرصت طلایی مطالعه برای کنکور را از دست می‌دهید. پس با آوات همراه باشید و روش‌های جمع بندی را یاد بگیرید.

۴ قدم مهم برای جمع بندی

  1. مرور

مهم‌ترین قدم در جمع بندی کنکور مرور مطالب است. مطالبی که قبلا مرور کرده‌اید را در قدم اول مرور می‌کنید تا مطالب در ذهن شما بازیابی شوند. در صورتی که در این مرحله کوتاهی کنید و یا اصلا مرور نکنید، اطلاعات در ذهن شما بازیابی نمی‌شود و مثل این است که اصلا آن مطالب را مطالعه نکرده‌اید.

برای این کار می‌توانید یادداشت برداری‌های خود را بخوانید یا مطالبی که زیر آنها خط کشیده و هایلایت کرده‌اید را مطالعه کنید. از نکات ریز مطالب درسی غافل نشوید. همین نکات ریز است که در کنکور به داد شما می‌رسد.

  1. شبیه‌سازی کنکور

در این قدم از خودتان آزمون شبیه‌ساز کنکور می‌گیرید. هشت صبح بیدار شوید. لباسی که قصد دارید سر کنکور بپوشید را تن کنید. آب و خوراکی مغذی کنار دست خود بگذارید. روی میز و صندلی استاندارد بنشینید و آزمون را شروع کنید. فرض کنید سر کنکور هستید و دارید آزمون می‎دهید. همه چیز شبیه باید باشد. اینگونه ذهن شما برای جلسه‌ی آزمون آمادگی پیدا می‌کند و سر جلسه استرس کمتری را تجربه می‌کنید.

مشاوره تحصیلی آوات

  1. آزمون‌های جامع حضوری

در این مرحله از آزمون‌های حضوری که موسسات برگذار می‌کنند استفاده کنید. آزمون جامع مطالب را در ذهن شما منسجم می‌کند و به شما کمک می‌کند برای کنکور آماده شوید. در این آزمون‌ها نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنید و می‌توانید آنها را برطرف کنید. سنجش آزمون‌هایی برگزار می‌کند که شرکت در آنها برای هر داوطلب کنکوری واجب است. همچنین می‌توانید برای آمادگی بیشتر در آزمون‌های جامع آوات شرکت کنید تا نتیجه‌ی بهتری در کنکور بگیرید.

  1. آمادگی روانی

از نظر روانی خود را آماده کنید. اگر استرس زیادی دارید به روان پزشک مراجعه کنید. از %

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *