اطلاعیه نتایج اولیه آزمون کارگزاری گمرکی در سال ۱۴۰۲

اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی ایران درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون کارگزاری گمرکی در سال ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کارگزاری گمرکی (به تاریخ برگزاری ۱۴۰۲/۰۹/۱۷) می‌رساند. کارنامه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا ضروری است متقاضیان پس از مشاهده کارنامه و در صورت قبولی در آزمون، به نکات زیر توجه نمایند:
۱-     قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای طی نمودن سایر مراحل از جمله استعلامات چندگانه گمرک بوده و حقی را برای داوطلب پذیرفته‌شده در آزمون ایجاد نمی‌‌نماید. اخذ مجوز کارگزار گمرکی مستلزم احراز شرایط و ارائه مدارک وفق ماده ۱۹۱ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی است.

مشاوره تحصیلی آوات
۲-    قبول‌شدگان بر اساس‌کارنامه آزمون، برای ثبت درخواست مجوز کارگزار گمرکی، می‌بایست ۲۴ ساعت پس از اعلام نتیجه آزمون، به سامانه ملی مجوزها به آدرس: www.mojavez.ir مراجعه کنند.  طبق شناسنامه بارگذاری شده مربوط به فعالیت کارگزاران گمرکی، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *