زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

رئیس سازمان سنجش بیان کرد که یه سری تدابیری اندیشیده با و با این تدابیر آزمون‌‌های کشوری روز به روز به سمت استاندارد پیش می‌رند و رو به بهتر شدن هستن. طبق این تدابیر مدت زمان کنکور کارشناسی ارشد سه ساعت تا سه ساعت و نیم شد و در یک روز قراره که برگزار بشه.

بنر تبلیغاتی آوات

عبدالرسول پور عباس روز جمعه ۱۲ اسفند ماه از حوزه‌ی امتحانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت که امروز شلوغ‌ترین روز آزمون کارشناسی ارشده. سپس اضافه کرد که بیش از ۲۴۲ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

ایشون اشاره کردن که روز ۱۱ اسفند برای برگزاری آزمون دکتری مناسبه و تاکید که هیچ گزارشی درمورد تخلف بهشون نرسیده.

رئیس سازمان سنجش گفت که طبق تدابیر اندیشیده شده آزمون‌های کشوری روز به روز به سمت استاندارد پیش رفت و در جهت بهبوده. کنکور کارشناسی ارشد در جهت این بهبود سه ساعت تا سه ساعت و نیم شده. ایشون بیان کردن:

هم اکنون در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون ۴ ساعت و نیم است که زمان سنگینی محسوب می‌شود.

سپس تصریح کرد:

تغییر عمده در شیوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال آینده در برگزاری این آزمون در یک روز است. سازمان سنجش آموزش کشور هم اکنون به سمت تجمیع آزمون‌ها پیش می‌رود و آزمون کارشناسی ارشد سال آینده در اسفند ماه تنها در یک روز برگزار می‌شود.

مشاوره تحصیلی آوات

پور عباس تصمیم برگزاری کنکور کارشناسی ارشد از سال آینده در اسفند ماه را ارائه‌ی فرصت‌های بیشتر برای قبولی در دانشگاه برای آزمون‌های عملی و مصاحبه با داوطلب‌های عزیزمون ذکر کردن.

خب اینم از این. به سلامتی کنکور ارشد سه ساعت شد و قراره در یک روز برگزار بشه. برای کسی که مسلطه به دروس و مشکلی نداره چهار ساعت یا سه ساعت هیچ فرقی نداره. پس نگران نباشید و با خیال راحت بشینید سر درستون که کنکورتون سه ساعت شد.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر دفترچه‌ی آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد رو مطالعه کن.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *