کنکور هوشمند آزمایشی بهمن ماه برگزار می‌شود

یه خبر تر و تازه برای کنکوری‌های عزیز. ایسنا گفت معاون آزمون‌های سازمان سنجش گفت که کنکور هوشمند به صورت آزمایشی در بهمن ماه برگزار می‌شه؛ اما در دو استان.

درکتر حسن مروتی گفت که:

هوشمند شدن کنکور سراسری مستلزم اقداماتی است که برخی از این اقدامات را باید سازمان سنجش انجام دهد. در حال حاضر برخی از این کارها انجام شده و آماده هستیم که اولین کنکور آزمایشی هوشمند بهمن‌ماه امسال برای متقاضیان برگزار شود.

بعد در ادامه‌ی حرفاش گفته که کنکور هوشمند توی دهه‌ی فجر به صورت آزمایشی و محدود توی دو استان برگزار می‌شه. شرکت در این کنکور نیاز به ثبت‌نام خاصی نداره. برگزاری این آزمون به صورت آزمایشی برای اینه که بفهمند اصلا می‌شه کنکور رو به صورت هوشمند برگزار کرد یا نه. نتیجه‌ی این آزمون هیچ تاثیری توی کنکور اصلی نداره.

معاون امور آزمون‌های سازمان‌ سنجش آموزش گفت که:

لازمه اینکه کنکور سراسری به صورت هوشمند در سراسر کشور برگزار شود این است که در کشور سالن‌های مجهزی داشته باشیم که این امکان هنوز در کشور .فراهم نیست، هر چند امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ امکانات آن فراهم شود.

بنر تبلیغاتی آوات

ایشون در پاسخ به این سوال که آیا این آزمون هوشند جلوی تقلب رو می‌گیره یا نه، جواب دادند که بله. قطعا خیلی می‌تونه جلوش رو بگیره اما خودش ساز و کارهایی داره که ممکنه بشه تقلب کرد.

پس آمادگیش رو داشته باشید. کنکور کاغذی داره حذف می‌شه و رو به هوشمند شدن می‌ره.

پیشنهاد ما

پیشنهاد ما به شما اینه که حتما توی این آزمون شرکت کنید تا خودتون رو محک بزنید. صرفا مثل یه کنکور آزمایشی بهش نگاه کنید و این کنکور رو بدید تا ببینید چقدر برای کنکور تیر ماه آماده‌اید. نقاط ضعف و قوت خودتون رو پیدا کنید. ببینید تو چه درسی ضعیفید تو چه درسی قوی‌ترید، چه درسی رو باید تا تیر بیشتر بخونید، چه درسی رو می‌تونید روش سرمایه‌گذاری کنید.

مشاوره تحصیلی آوات

 در آخر هم می‌فهمید رابطه‌تون با هوشمند شدن کنکور چجوریه. ببینید چقدر با تکنولوژی جورید که اگه خدای نکرده پشت کنکور موندید برای کنکور هوشمند ۱۴۰۳ به ببینید چقدر آمادگی دارید. امیدواریم که با تکنولوژی جور باشید. اگه نه به داد خودتون برسید که کنکور داره هوشمند می‌شه.

برای گرفتن مشاوره درمورد آزمون هوشمند از مشاورین آوات وقت مشاوره بگیرید تا خودتون را برای کنکور آزماشی آماده کنید. همین الان به مرکز آوات تلفن بزنید و یه وقت مشاوره با مشاور آوات هم رشته‌ای خودتون بگیرید.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطالعه کن.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *