کنکور ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد

یه خبر داغ برای کنکوری­‌های عزیزمون. رئیس سازمان سنجش درمورد الکترونیکی شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ گفت:

با ایجاد ظرفیت و زیرساخت های لازم، داوطلبان بر سر جلسه آزمون حضور پیدا می کنند و تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

آقای عبدالرسول توی باشگاه خبرنگاران گفت که در حال حاضر نرم­ افزارهای آزمون الکترونیکی به سلامتی نوشته شده. کارهای مربوط به این آزمون هم درحال انجامه الحمدالله و به شکل پیوت در بهمن شروع شد.

به گفته­‌ی ایشون قراره که توی آزمون الکترونیکی یه سری آزمون از داوطلب گرفته بشه و اینجوری دیگه نیست که یه نصف روز تموم بشه.

بنر تبلیغاتی آوات

آقای عباس پور، رئیس سازمان سنجش ادامه داد:

با ایجاد ظرفیت و زیرساخت های لازم داوطلبان بر سر جلسه آزمون حضور پیدا می کنند، تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

خب به سلامتی اینم از این. کنکور بعد از تغییرات زیادی که توی سال ۱۴۰۲ کرد این بار کلا ماهیتش داره عوض می­شه. قراره کلا آزمون­ها به صورت الکترونیکی برگزار بشه و دیگه به صورت سنتی نیست.

البته برای کسی که خودش رو حسابی برای کنکور آماده کرده هیچ فرقی نداره. اصلا نگرانش نباشید که کنکور به چه صورتی برگزار می­شه. چه کنکور الکترونیکی و چه کنکور سنتی مهم اطلاعات شماست. بیاین نگاهی به تغییرات کنکور در سال ۱۴۰۲ بندازیم.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر (تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور) رو مطالعه کن.

مشاوره تحصیلی آوات

تغییرات کنکور ۱۴۰۲

  1. برگزاری کنکور در دو نوبت

کنکور سال ۱۴۰۲ در دو نوبت دی ۱۴۰۱ و تیر ۱۴۰۲ برگزار می­شه. نوبت اول به امید خدا تموم شد و نوبت دوم تیر ماه برگزار می­شه. می­تونید توی هر دو نوبت شرکت کنید. در نهایت نتیجه­‌ی بهتر برای شما لحاظ می­شه.

  1. حذف زیرگروه‌­ها

امسال زیر گروهی برای آزمون کنکور وجود نداشت.

  1. حذف عمومی‌­ها

عمومی­‌ها بر اساس سوابق تحصیلی سنجیده می­شه. در کنکور فقط درس­های تخصصی­‌اند که سنجش می­شن.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *