پاسخنامه کنکور تیر ماه ۱۴۰۲

مدتی پس از برگزاری کنکور ۱۴۰۲ پاسخنامه ‌ی کنکور سراسری بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. شما داوطلبین عزیز می‌توانید با دانلود پاسخنامه و تحلیل آزمون، بدانید که در کنکور سراسری چه کار کرده‌اید و نتیجه‌ی آزمون خود را ببینید. این کار در تخمین نمره برای شما تاثیر به سزایی دارد.

در این مقاله پاسخنامه‌های آزمون سراسری تیر ماه ۱۴۰۲ را برای شما می‌گذاریم تا بتوانید بفهمید در آزمون سراسری چه کار کرده‌اید.

بنر آوات

پاسخنامه‌ی کنکور برای چه کسانی است؟

تحلیل آزمون در قدم اول برای کسانی است که آزمون داده‌اند و اکنون می‌خواهند بدانند در آزمون چه کار کرده‌اند. این کار به تخمین رتبه کمک می‌کند و مسیر شما را راحت‌تر می‌کند.

دسته‌ی دیگر افرادی هستند که قصد دارند سال آینده در کنکور سراسری شرکت کنند. با این کار با سوالات را تحلیل کنند و سوالات مهم و پرتکرار را متوجه شوند. با این کار الگوی سوالات برای شما واضح می‌شود و می‌توانید با آمادگی کامل سراغ مطالعه برای آزمون سراسری بروید.

دانلود پاسخنامه کنکور ۱۴۰۲

کنکور سراسری در تمام گروه‌های آزمایشی برگزار می‌شود. سازمان سنجش بعد از پایان کنکور سراسری پاسخنامه  را در سایت قرار می‌دهد. دفترچه‌ی سوالات و پاسخنامه در سایت sanjesh.org منتشر می‌شود و قابل استفاده برای شما است.

بلافاصله پس از آزمون سراسری پاسخنامه ‌ی نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ را از همین سایت دانلود کنید.

دانلود پاسخنامه  کنکور ریاضی ۱۴۰۲

دانلود پاسخ‎نامه کنکور تجربی ۱۴۰۲

دانلود پاسخنامه  کنکور انسانی ۱۴۰۲

دانلود پاسخنامه  کنکور هنر ۱۴۰۲

دانلود پاسخنامه  زبان ۱۴۰۲

نحوه‌ی مطالعه

با انتشار پاسخنامه داوطلبان از جواب سوالات آزمون مطلع می‌شوند. پاسخنامه سوالات کنکور سراسری تنها گزینه‌ی درست را در هر سوال مشخص می‌کند و داوطلبان از گزینه‌ی صحیح آگاه می‌شوند. اگر به پاسخنامه تشریحی دسترسی دارید، می‌توانید دلیل پاسخ درست هر سوال را نیز بدانید.

پاسخنامه تشریحی کنکور ریاضی

پاسخنامه تشریحی کنکور تجربی

پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی

زمان دریافت پاسخنامه توجه کنید که حتما نوع دفترچه‌ی سوال و پاسخنامه با یکدیگر یکسان باشد. اگر کلید سوالات را دانلود کردید، حتما پاسخنامه تشریحی را نیز دانلود کنید. با این کار آگاهی بیشتری به سوالات پیدا می‎‌کنید و بهتر سوالات را متوجه می‌شوید.

مشاوره تحصیلی آوات

کلام آخر

بعد از برگزاری آزمون سراسری همه در تب و تاب نتیجه هستند. با دانلود پاسخنامه‌ی تشریحی و تستی می‌توانید سریع‌تر از نتیجه‌ی خود با خبر شوید. با این کار تمام تابسیتان می‌توانید درمورد رشته‌ها و دانشگاه‌ها تحقیق کنید و از انتخاب رشته‌ی خود آگاه باشید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *