اینترنت زمان کنکور ارشد و دکتری قطع نمی­‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره­ی اینترنت در زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری گفت که اختلالی توی اینترنت کشور خداراشکر ایجاد نمی­‌شه.

عبدالرسوال عباس­‌پور درمورد اینکه آیا سازوکار قطعی اینترنت برای آزمون­‌های پیش رو انجام می­‌شه یا نه، گفت:

ما در آزمون‌های پیش روی دکتری و کارشناسی ارشد نیازی به اختلال اینترنتی در حوزه‌های برگزاری کنکور نداریم. اما برای آزمون‌های سراسری تا زمانی که زیرساخت‌های امنیتی کامل فراهم شود و سیستم‌های درونی جایگزین شود، تلاش داریم از قطعی اینترنت استفاده کنیم.

بنر تبلیغاتی آوات

توی نوبت اول کنکور دی ماه همون طور که می‌دونید اینترنت به صورت نقطه‌ای قطع شد. بررسی‌های انجام شده هم نشون داد که این کار موفق بوده و امسال هیچ برگشت پاسخی به حوزه‌های امتحانی توی کنکور اتفاق نیفتاد. البته یه سری خبر منتشر شد که سوالات گروه تجربی در روز ۲۹ دی ماه توی فضای مجازی لو رفت. رئیس سازمان سنجش در مورد این ماجرا گفت که سه صفحه از دفترچه لو رفت اونم قبل از پایان امتحان. اما چون دفترچه‌های آزمون سراسری سیستم خاصی دارند، به سرعت متخلف رو شناسایی کردند.

با این حال اعلام شد که اگر کاربران از محدوده­های معلوم شده خارج بشند، اینترنت دارند. اما بعضی از مردم اعتراض کردند و با مشکلاتی روبه­‌رو شدند. تا اونجایی که عیسی‌پور، وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات، از مردم بابت مشکلاتی که در محدوه­ی BTSهای حوزه­های امتحانی پیش اومده بود، عذرخواهی کرد. بعدش اعلام کرد که این آخرین باریه که اینترنت به خاطر کنکور قطع می‌شه و دیگه این کار رو نمی‌کنند. سازمان سنجش باید برای کاهش تخلفات به فکر راه‌های دیگه‌ای باشه.

آزمون مقطع دکتری سال ۱۴۰۲ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۱۱ اسفند برگزار می‌شه. آزمون کارشناسی ارشد و بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه و بعدازظهر جمعه ۱۲ اسفند ماه در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شه.

مشاوره تحصیلی آوات

کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲

نتایج اولیه‌ی آزمون دکتری، نیمه‌ی اول اردیبهشت سال آینده اعلام می‌شه. به فاصله‌ی یک هفته بعد هم داوطلبان می‌تونند انتخاب رشته‌ی نهایی رو انجام بدند. نتایج اولیه‌ی کنکور کارشناسی ارشد دهه‌ی دوم خرداد ۱۴۰۲ و نتایج نهایی این آزمون ارشد دهه‌ اول شهریور ۱۴۰۲ اعلام می‌شه به امید خدا.

خب اینم از این. دیگه ناراحتی و نگرانی درمورد قطعی اینترنت توی روزها کنکور نداریم. انشالله که دیگه هم اینترنت قطع نشه که بتونیم به کارامون برسیم.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر کنکور هوشمند آزمایشی رو بخون.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *