نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

رئیس سازمان سنجش خبر انتشار کارنامه‌ی نتایج اولیه دکتری را اعلام کرد. رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۲ هم اعلام شد.

دکتر عبدالرسول پورعباس گفت:

کارنامه نتایج اولیه آزمون دوره دکتری روز یک‌شنبه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

معاون وزیر علوم و تحقیقات یادآوری کرد که داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه، به انتخاب رشته‌های تحصیلی مجاز شده‌اند، از روز سه شنبه تا روز شنبه تاریخ ۲ اردیبهشت ماه باید کد رشته‌ی محل‌های انتخابی خودشون رو که حداکثر ۵۰ تا هست، در درگاه سازمان سنجش ثبت کنند. عدد کد رشته با توجه به رشته‌ای که در اون داوطلب امتحان داده، متفاوته.

بنر تبلیغاتی آوات

رئیس سازمان سنجش کشور داوطلبین دکتری مجاز به انتخاب رشته‌ی نهایی را مخاطب قرار داد و اعلام کرد:

این دسته از داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند ضمن اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

دکتر پورعباس خطاب به داوطلبانی که به انتخاب رشته‌ی نهایی مجاز هستند و می‌خواند توی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته‌ی نهایی رو انجام بدند، گفت:

این داوطلبان باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

مشاوره تحصیلی آوات

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نهایت گفت:

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و… در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

از اینجا می‌تونید پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۲ رو ببینید.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر منابع آزمون وکالت رو مطالعه کن.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *