مشاوره کنکور ریاضی ۱۴۰۳

کنکور ریاضی ۱۴۰۳ با سال‌های قبل تغییرات زیادی دارد. به همین علت لازم است روش جدیدی برای مطالعه‌ی دروس ریاضی برای کنکور اتخاذ کنید. روش‌های سنتی و قدیمی دیگر پاسخ‌گوی کنکور ۱۴۰۳ نیستند. پس اگر داوطلب کنکور هستید، بدانید باید روش‌های جدید را امتحان کنید تا به موفقیت برسید. در این مقاله مشاور ریاضی شما خواهیم بود. تا انتهای مقاله صفر تا صد مشاوره و برنامه‌ریزی ریاضی را برای شما توضیح می‌دهیم تا با خیال آسوده مطالعه برای کنکور ۱۴۰۳ را آغاز کنید.

تغییرات کنکور ۱۴۰۳

آزمون سراسری از سال ۱۴۰۲ تغییرات قابل توجهی داشته است. ابتدا این تغییرات را با یکدیگر مرور می‌کنیم؛ سپس سراغ مشاوره ریاضی به صورت تخصصی می‌رویم.

حذف دروس عمومی

دروس عمومی در کنکور ۱۴۰۲ حذف شده است. دفترچه‌های کنکور فقط تخصصی‌اند و از این به بعد دروس عمومی بر اساس سوابق تحصیلی سنجیده می‌شود. این مورد ممکن است در اصلاح مصوبات تغییر کند.

بنر آوات

تاثیر قطعی سوابق تحصیلی

سال ۱۴۰۲ تاثیر سوابق تحصیلی به ۴۰ درصد رسید. این درصد برای دانش‌آموزان کنکوری بسیار بالاست. این درصد در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است. داوطلبینی که سوابق تحصیلی ندارند یا سوابق آنها قدیمی است، باید سابقه‌ی تحصیلی برای خود ایجاد کنند.

کنکور در دو نوبت

نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در دی ماه برگزار شد. نوبت دوم اون تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. به احتمال زیاد  ممکن است کنکور ۱۴۰۳ نیز به همین صورت باشد.

حذف زیر گروه‌ها

زیر گروه‌ها در سال ۱۴۰۲ حذف شده و دیگر وجود ندارند. برای اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر  اخبار جدید باشیم.

کنکور هوشمند

زمزمه‌های کنکور هوشمند ۱۴۰۳ از سال ۱۴۰۲ شنیده می‌شده. ممکن است کنکور ۱۴۰۳ به دلیل افزایش سلامت کنکور، هوشمند انجام شود. البته باید برای اخبار قطعی منتظر ماند.

نکات مطالعه برای کنکور ریاضی

  1. اگر می‌خواهید جزو رتبه‌های برتر باشید و در دانشگاه مورد نظر خود درس بخوانید، باید کنکور را جدی بگیرید. کنکور ریاضی آزمون ساده‌ای نیست. نمی‌توانید این آزمون به موفقیت برسید. باید آماده‌ی رقابت شوید. پس کنکور را جدی بگیرید و حسابی درس بخوانید.
  2. تکنیک‌های تست‌زنی را یاد بگیرید. مقاله‌ی (تکنیک‌های تست‌زنی) را مطالعه کنید تا با شیوه‌های تست زدن آشنایی پیدا کنید.
  3. تمرین فراوان و تست فراوان کلید موفقیت کنکور ریاضی است.
  4. هر روز تست بزنید و تمرین کنید. مهم‌ترین کاری که باید بکنید، مرور مداوم فرمول‌ها است. هر روز برنامه‌ی روتینی برای خود بگذارید که فرمول‌ها را مرور کنید.
  5. درسی که مشکل دارید را هر روز اول وقت بخوانید. دروسی را که برای شما سخت و سنگین است، پشت سر هم نگذارید. مغز خود را بیش از حد خسته نکنید.
  6. بهترین منابع را با کمک مشاوران آوات خریداری کنید. منابع خوب برای کنکور ریاضی اولین قدم است.
  7. رشته‌ی ریاضی رشته‌ی سنگینی است. به این صورت که ذهن شما به مرور خسته می‌شود. اگر به صورت اصولی استراحت نکنید نمی‌توانید هر روز درس بخوانید و برای کنکور مطالعه کنید.

مقاله‌ی (استراحت اصولی) را مطالعه کنید تا بدانید چطور باید استراحت کنید که مغزتان خسته نشود.

  1. مثل همیشه توصیه‌ی ما به شما این است که هدف خود را همین ابتدای کار مشخص کنید. برای هدف‌گزاری مقالات رشته‌های ریاضی را مطالعه کنید و با بهترین دانشگاه‌های ایران آشنا شوید.

مشاوره تحصیلی آوات

مشاوره ریاضی آوات

مشاوره ریاضی آوات به شما کمک می‌کند بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید. برنامه‌های مطالعاتی آوات به این صورت است که می‌توانید تمام دروس مورد نیاز را مطالعه کنید و دقیق به همه‌ی دروس برسید. برنامه‌ها مطالعاتی آوات بر اساس اولویت شما تنظیم می‌شود. به این صورت که ابتدا دروسی که ضریب بیشتری برای شما دارند مطالعه می‌شوند و سپس سایر دروس در برنامه قرار می‌گیرد.

مشاوره آوات در سه حیطه شما را برای کنکور آماده می‌کند. حیطه‌های علمی، روحی و انگیزشی. مشاوران آوات غیر از مشاوره تحصیلی، مشاوران فردی خوبی نیز هستند. یکی از موارد مهم کنکور این است که داوطلب از دغدغه‌ها و تعارضات شخصی فارغ باشد تا بتواند درس بخواند. مشاوران آوات در حل تعارضات شخصی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به خوبی درس بخوانید.

مشاوران آوات بار علمی زیادی دارند. به همین علت شما از نظر تکنیک‌های تست‌زنی، شیوه‌ی مطالعه و تکنیک‌های تمرکز کاملا آماده می‌شوید و آنها را به خوبی فرا می‌گیرید. آوات مرتب از شما آزمون‌های آزمایشی می‌گیرد تا نقاط ضعف و قوت خود را متوجه شوید و بهترین نتیجه را بگیرید.

اگر وقت مشاوره کنکور ریاضی از سایت رزرو کنید، یک مشاوره رایگان خواهید داشت. با این کار می‌توانید متوجه شوید که آیا مشاور مورد نظر شما است یا برای شما مناسب است یا نه و هزینه‌ای نیز صرف نکنید. پس هرچه سریع‌تر یک وقت مشاوره در سایت از اینجا رزرو کنید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *