مشاوره کنکور آنلاین

یکی از راه‌های در ارتباط بودن با مشاوره کنکور آنلاین است. ممکن است در شهر دیگری باشید و مشاور شما در شهر دیگر. شاید راه شما به مرکز مشاوره دور باشد. ممکن است اصلا نخواهید از مکان مطالعه‌ی خود خارج شوید و وقتی را به رفت و آمد اختصاص دهید. چه کار باید کرد؟

در این شرایط مشاوره آنلاین است که به کمک شما می­‌آید. مشاور آنلاین همراه همیشگی شما است. شما می‌توانید تمام وقت با او چت کنید و او را در جریان بگذارید. در این مقاله درمورد مزایای مشاور آنلاین کنکور با شما صحبت می‌کنیم.

مشاوره آنلاین

مشاور آنلاین در پیام‌رسان‌های مختلف با شما در ارتباط است. ممکن است انتخاب مشاور شما شبکه‌های اجتماعی باشد. همچنین ممکن است مشاور شما اپلیکیشن مخصوص مرکز خود را داشته باشد که فرایند مشاوره بهتر و سریع‌تر صورت گیرد.

در مشاوره‌های معمولی زمان مشاوره کم‌تر است. شما در مشاور آنلاین می‌توانید مرتب با مشاور خود در تماس باشید. می‌توانید هر وقت به مشکل خوردید مشاور خود را باخبر کنید تا برنامه‌ی مطالعاتی شما را تغییر دهد. پس مشاوره آنلاین مزایای زیادی در دوران کنکور شما دارد.

بنر تبلیغاتی آوات

مزایای مشاوره آنلاین

  1. ارتباط زیاد با مشاور از طریق تلفن یا چت
  2. حمایت همه جانبه از دانش‌آموز از طریق پیام‌رسان‌ها یا اپلیکیشن
  3. در اختیار گذاشتن محتوای آموزشی و مشاوره‌ای از طریق سایت یا اپلیکیشن
  4. رفع تک تک مشکلات روزانه‌ی دانش‌آموز
  5. نظارت دقیق بر اعمال دانش‌آموز
  6. همراهی با دانش‌آموز
  7. عدم اتلاف وقت برای تایم رفت و آمد

شما می‌توانید از مشاوره آنلاین آوات استفاده کنید و از مزایای بالا بهره‌مند شوید. از طریق این لینک مشاور گروه آزمایشی خود را پیدا کنید و یک وقت مشاوره آنلاین آن هم به صورت رایگان رزرو کنید.

مراحل مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین مراحل منظم و دقیقی دارد. شما این مراحل را به ترتیب پشت سر می­‌گذارید و به نتیجه‌ی دلخواه خود می‌‍‌رسید. مراحل مشاوره آنلاین به شرح زیر است:

  1. تماس مشاور

در مرحله‌ی اول مشاور با شما تماس می‌گیرد و شناخت کلی به شما پیدا می‌کند. او با شما درمورد اهداف و شرایط شما صحبت می‌کند. مشاور شما را می‌شناسد تا بتواند در تمام مراحل شما را همراهی کند.

  1. شناسایی نقاط ضعف و قوت

نقاط ضعف و قوت مهم‌ترین نکته در زمان کنکور هستند. شما باید نقاط ضعف خود را تقویت کنید و روی نقاط قوت خود جوری کار کنید که بتوانید روی آنها حساب کنید. بسیاری از دانش‌آموزان به نقط ضعف و قوت خود آگاهی ندارند. این وظیفه‌ی مشاور است که نقاط ضعف و قوت شما را بشناسد.

  1. نوشتن برنامه‌ی مطالعاتی

در این مرحله برنامه‌ی مطالعاتی مناسب با شیوه‌ی مطالعه‌ی شما و تیپ شخصیتیتان در کنکور برای شما تنظیم می‌شود. این برنامه هفتگی است و هر هفته چک می‌شود که آیا متناسب با آن پیش رفته‌اید یا نه. برنامه‌ی شما مدام تغییر می‌کند تا به برنامه‌ی ایده‌آل برسد.

مشاوره تحصیلی آوات

کلام آخر

مشاوره تحصیلی آوات خدمات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در مشاوره حضوری امکان آن وجود ندارد. مثل چت و هماهنگی مرتب با دانش‌آموز. آوات دارای مشاورانی است که دلسوزانه و همدلانه با شما در مسیر کنکور هستند. پس با مشاوره آنلاین آوات نگران کنکور و مشاوره کنکور نباشید. یک وقت مشاوره آنلاین با مشاور گروه خود رزرو کنید و از مزایای آن استفاده کنید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *