مشاوره تضمینی کنکور

مشاوره تضمینی کنکور عبارتی است که این روزها از دهن هر مشاوری می‌شنویم. اما آیا حقیقت دارد؟ آیا همه‌ی مشاوران می‌توانند دانش‌آموز را تضمینی به موفقیت برسانند؟ در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که در چه شرایطی مشاوره کنکور تضمینی شما را به موفقیت می‌رساند.

مشاوره تضمینی کنکور چیست؟

داشتن یک مشاور خوب در مسیر پیشرفت و موفقیت شما تاثیر زیادی دارد. به همین علت بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌ها از اعتماد دانش‌آموزان سو استفاده می‌کنند و واژه‌ی مشاوره تضمینی را مدام به کار می‌برند. مشاوره تضمینی مستلزم تلاش‌های دانش‌‎آموز و مشاور با یکدیگر است. یک مشاور به تنهایی نمی‌تواند یک تنه شما را به موفقیت برساند. خود شما نیز باید وظایف خود را انجام دهید تا به موفقیت برسید و مشاوره تضمینی تحقق پیدا کند.

اولین قدم برای پیدا کردن یک مشاور خوب که با کمک شما، تضمینی شما را به موفقیت برساند، این است که مقاله‌ی (مشاوره تحصیلی چیست؟) را مطالعه کنید تا ملاک‌های انتخاب یک مشاور خوب را بدانید. اکنون از کجا بفهمیم که می‌توانیم به فردی اعتماد کنیم؟ برای فهمیدن این موضوع موارد زیر را در مشاور خود بررسی کنید.

بنر تبلیغاتی آوات

وظایف مشاور کنکور

مشاور کنکور به فردی گفته می‌شود که همراه شما در مسیر کنکور است و با دادن برنامه‌ی مطالعاتی به شما در رسیدن به موفقیت کمک می‌کند. او باید در سه حوزه‌ی علمی، روحی و انگیزشی دانش‌آموزش را آماده کند.

وظایف مشاور کنکور عبارت است از:

  • برنامه‌ریزی دقیق هفتگی و روزانه
  • پیگیری و بررسی گزارش‌های دانش‌آموز و دادن بازخورد
  • جلسات انگیزشی
  • جلسات مشاوره فردی در صورت نیاز
  • برگزاری کنکورهای آزمایشی
  • تحلیل کنکورهای آزمایشی دانش‌آموز
  • در ارتباط بودن با دانش‌آموز

مشاور کنکور باید آموزش‌های لازم را دیده باشد و اطلاعات کافی در زمینه‌ی کنکور و مشاوره به دست آورده باشد. مشاوری انتخاب کنید که سابقه‌ی کار قوی داشته باشد تا بتوانید درمورد تو پرس و جو کنید.

همانطور که توجه کردید مشاوره تحصیلی آوات تمام وظایف یک مشاور مطمئن را انجام می‌دهد. پس اگر به دنبال یک مشاور مطمئن هستید، آوات برای شما بهترین است.

وظیفه‌ی دانش‌آموز

مشاوره تضمینی صد در صد وجود ندارد. یک دانش‌آموز باید همراه مشاور خود تلاش کند تا مشاوره تضمینی رقم بخورد. رسیدن به موفقیت فقط وابسته به مشاور کنکور نیست. خود دانش‌آموز است که نقش اصلی را ایفا می‌کند. پس تلاش کند و اجازه دهید مشاورتان به شما در مسیر موفقیت کمک کند.

اگر دانش‌آموزی هستید که دوست دارید هرکاری دلتان می‌خواهد انجام دهید و به حرف کسی گوش ندهید، مشاوره تضمینی برای شما وجود ندارد. اگر به مشاور خود اعتماد ندارید نمی‌توانید به موفقیت برسید. ابتدا به مشاور خود اعتماد کامل را به دست آورید؛ سپس او را انتخاب کنید. اگر گزارش کار دروغ تحویل می‎دهید و اطلاعات واقعی نمی‌دهید باید بدانید که در کنکور موفق نمی‌شوید. چرا که گول زدن مشاور تنها گول زدن خودتان است. حتما ابتدای کار حس خوبی به مشاور خود پیدا کنید سپس او را انتخاب کنید. اگر حس خوبی به مشاور خود نداشته باشید، نمی‌توانید با او همکاری داشته باشید.

مشاوره تحصیلی آوات

وظیفه‌ی دانش‌آموز در مسیر مشاوره عبارت است از:

  • گزارش کار خود را صادقانه تحویل مشاور دهید.
  • با خود و مشاورتان روراست باشید.
  • اعتماد خود را به مشاور خود با پرس و جو از مراجعان قبلی مشاور تقویت کنید.
  • مصمم و هدفدار باشید.
  • به حرف مشاور گوش دهید.
  • پشتکار داشته باشید.
  • برای رسیدن به هدف صبور باشید.

کلام آخر

مشاوره تحصیلی آوات تمام ویژگی‌های مشاور تضمینی را دارد؛ تنها اگر خود شما تلاش کافی را داشته باشید. مشاوران آوات روزمه‌ی کاری قوی‌ای دارند. اگر اعتماد ندارید می‌توانید از مراجعان قبلی آوات پرس و جو کنید و اعتماد خود را تقویت کنید. آوات تمام وظایف یک مشاور مطمئن را به خوبی انجام می‌دهد. پس اگر به دنبال مشاور کنکور هستید آوات بهترین گزینه برای شماست. مشاور تضمینی با آوات حقیقت دارد؛ صرفا اگر خود شما نیز تلاش و پشتکار کافی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی (مشاور تحصیلی آوات) را مطالعه کنید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *