مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی یکی از گام‌های مهم در مسیر تحصیلی هر دانش‌آموز و دانشجو است. یافتن منبع معتبر و حرفه‌ای برای مشاوره تحصیلی می‌تواند در انتخاب رشته و دانشگاه مناسب به شما کمک کند. یکی از پلتفرم‌های برجسته در زمینه مشاوره تحصیلی به نام “آوات است.

 در این مقاله، به معرفی “آوات” و خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم خواهیم پرداخت.

خدماتی که به شما عزیزان ارائه می شود:

“آوات” یک پلتفرم مشاوره تحصیلی است که به دانش‌آموزان و دانشجویان در انتخاب رشته و دانشگاه مناسب کمک می‌کند. این پلتفرم ارائه دهنده خدمات متنوعی از جمله:

  • مشاوره تحصیلی شخصی: “آوات” تیمی از مشاوران حرفه‌ای دارد که با هر دانش‌آموز یا دانشجو برای تشخیص استعدادها و اهداف تحصیلی او کار می‌کنند.
  • آزمون‌های تشخیص استعداد: پلتفرم “آوات” از آزمون‌های معتبر تشخیص استعداد استفاده می‌کند تا به دانش‌آموزان کمک کند رشته‌ای را انتخاب کنند که با استعداد و علاقه شان مطابقت دارد.
  • معرفی دانشگاه‌ها و رشته‌ها: “آوات” به دانش‌آموزان و دانشجویان راهنمایی می‌کند که کدام دانشگاه‌ها و رشته‌ها بهترین انتخاب برای آن‌ها هستند.

تجربه‌های موفق:

بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان با استفاده از خدمات “آوات” تجربه‌های موفقی در انتخاب رشته و دانشگاه دلخواه خود داشته‌اند. این پلتفرم معتبر و قابل اعتمادی برای مشاوره تحصیلی محسوب می‌شود.

نگاهی به تیم مشاوران:

تیم “آوات” از مشاوران متخصص و تجربه‌داری تشکیل شده است که در زمینه‌های مختلف تحصیلی و کشورهای مختلف دانش دارند. این تیم با ارائه خدمات شخصی‌سازی شده به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا به بهترین تصمیمات تحصیلی برسند.

اهمیت مشاوره تحصیلی:

مشاوره تحصیلی یک مرحله مهم در زندگی هر فرد است. مشاوره تحصیلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به افراد کمک می‌کند تا به بهترین تصمیمات تحصیلی دست یابند.

مشاوره تحصیلی آوات

کلینیک مشاوره تخصصی تحصیلی آوات

مشاوره کنکور یکی از نیازهای اولیه‌ی هر دانش آموزیست است. اکنون باید بدانید که مشاوره‌ای که انتخاب کرده‌اید چه مراحلی را پیش می‌برد. مشاوره آوات ده قدم اصلی دارد. در این قسمت با این ده قدم آشنا می‌شوید.

انتخاب هدف

در مرحله‌ی اول مشاوره با آوات متوجه می‌شوید که دقیقا هدف شما چیست. اگر اهداف متنوعی دارید، برای شما اولویت‌بندی می‌شود. در نهایت دقیقا مشخص می‌شود که چه رشته‌ای و چه دانشگاه‌هایی اولویت شما است. تنها در صورت داشتن هدف است که می‌توانید با انگیزه درس بخوانید و روحیه‌ی خود را در دوران کنکور حفظ کنید. اگر فضای اضافی در منزل نداشتید از قسمتی از اتاق خود یا قسمتی از منزل استفاده کنید. در صورت مناسب نبودن فضای منزل از نظر فیزیکی یا روانی پیشنهاد بعدی استفاده از کتابخانه می باشد.

برنامه ریزی دقیق و شخصی سازی شده

یکی از قدم‌های مهم هر مشاوره تحصیلی برنامه‌ریزی برای دانش‌آموز است. ویژگی منحصر به فرد برنامه‌های مطالعاتی آوات این است که شخصی‌سازی می‌شوند. یعنی مطابق تیپ شخصیتی دانش‌آموز و شیوه‌ی مطالعه‌ی او برنامه تنظیم می‌شود. مثلا اگر دانش‌آموزی زود خسته می‌شود، استراحت‌های او ۳۰ دقیقه یک بار است و اگر دانش‌آموزی دیرتر خسته می‌شود، هر دو ساعت یک بار استراحت می‌‎کند.برنامه‌ی مطالعاتی مشاورین آوات مدام تغییر می‌کند. با هر تغییر برنامه به برنامه‌ی ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود. برنامه‌ی مطالعاتی برای رسیدن به موفقیت در دانش‌آموز بسیار مهم است. دانش‌آموز بدون برنامه مانند کشاورز بدون بیل است.

معرفی بهترین منابع

مورد مهم بعدی برای دانش‌آموز منابع است. منابع درسی است که اطلاعات را به دانش‌آموز می‌رساند. پس اهمیت زیادی دارد. شما نمی‌توانید همه‌ی منابع موجود را بخوانید و انتخاب کنید که کدامشان بهتر است. وظیفه‌ی مشاور شما است که بهترین منابع گروه آزمایشی شما را معرفی کند تا وقت خود را تلف نکنید. در مورد علل بیرونی توصیه می گردد مکان ثابت و مناسبی را برای مطالعه خود در نظر بگیرید. فضای مطالعه شما بایستی از نور و دمای مناسب برخوردار باشد. صداهای نابهنجار، بوی ناخوشایند، لباسهای نامناسب و خلاصه هرگونه تحریک غیر عادی حواس پنج گانه میتواند تمرکز شما رابه هنگام مطالعه کاهش دهد.

بودجه بندی

هر سال تعداد و نوع چینش سوال‌های کنکور الگوی خاصی دارد. بعضی درس‌ها در کنکور اهمیت بیشتری دارند و تعداد آنها بیشتر است. با بررسی سوالات کنکور بودجه بندی کنکور سال بعدی را می‌توان پیش‌بینی کرد. این وظیفه‌ی مشاور است که این کار را برای شما انجام دهد. مشاور آوات بودجه بندی کنکور را برای شما انجام می‌دهد و تا حد زیادی پیش‌بینی می‌کند که سال آینده کنکور به چه صورت خواهد بود.

 

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *