فراخوان ثبت‌نام برای شرکت در آزمو‌ن‌های الکترونیکی کنکور ۱۴۰۳ پس از عید اعلام می‌‌شود

یه خبر داغ برای کنکوری‌های ۱۴۰۳. رئیس سازمان سنجش گفت که بعد از عید نوروز ۱۴۰۲ فراخوانی برای ثبت‌نام در آزمون آزمایشی اکترونیکی اعلام می‌شه. اینجوری داوطلب‌ها می‌تونند تمرین کافی برای شرکت در کنکور الکترونیکی ۱۴۰۳ رو داشته باشند.

رئیس سازمان سنجش گفت:

نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، نیمه اول اسفند اعلام شد که نتایج به شکل خام بود و رتبه هم به کسی داده نشد. نمرات خام با نمرات خام آموزش و پرورش تراز می‌شود و اگر داوطلبان در آزمون تیرماه عملکرد بهتری داشتند، نمره آن ملاک عمل است تا بتوانند در تابستان سال آینده انتخاب رشته کنند.

بنر تبلیغاتی آوات

البته توجه کنید که آزمون سراسری نوبت دوم که توی تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شه، کاغذی است.

آقای پور عباس بیان کرد:

آزمون سراسری در نوبت تیرماه ۱۴۰۲ به صورت کاغذی است، ولی برای آزمون‌های بعدی برای برگزاری به صورت الکترونیک در حال برنامه ریزی هستیم. امیدواریم برگزاری آزمون الکترونیک به آزمون‌های ۱۴۰۳ برسد. بعد از عید نوروز ۱۴۰۲ فراخوانی برای ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی الکترونیک اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند در این آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند و تمرین کنند.

پور عباس درباره‌ی جزئیات اولین آزمون الکترونیک کشوری که به صورت تستی هم برگزار می‌شه، گفت که این آزمون یک آزمون طراحی شده مانند کنکور در رشته تجربی بود که دروس اختصاصی توی آزمون قرار گرفتند. تعدادی داوطلب با معرفی اموزش و پرورش به صورت گزینشی توی این آزمون در ۴ شهر شرکت کردند و سامانه‌ی آزمون رو آزمایش کردند که با موفقیت روبه‌رو بود.

مشاوره تحصیلی آوات

خب به سلامتی اینم از این. کنکور بعد از تغییرات زیادی که توی سال ۱۴۰۲ کرد این بار در سال ۱۴۰۳ کلا ماهیتش داره عوض می­شه. قراره کلا آزمون­ها به صورت الکترونیکی برگزار بشه و دیگه به صورت سنتی نیست.

البته برای کسی که خودش رو حسابی برای کنکور آماده کرده هیچ فرقی نداره. اصلا نگرانش نباشید که کنکور به چه صورتی برگزار می­شه.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر زمان ثبت نام نوبت دوم  کنکور ۱۴۰۲ رو مطالعه کن.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *