زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به زودی اعلام می‌شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که زمان دقیق ثبت ­نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به زودی اعلام می­شه.

مهندس سجاد صدیق، مشاور وزیر آموزش و پرورش، به کمبود نیرو توی آموزش و پرورش اشاره کرد. در ادامه توضیح داد که:

  • با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم. موفق شدیم مجوزهای لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.

مهندس صدیق درباره‌­ی زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۱ اظهار کرد که آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده­‌ی ۲۸ اساس­نامه فرهنگیانه. این آزمون قبل از سال ۱۴۰۲ برگزار می­شه. فرایند بررسی و جذب پذیرفته­ شدگان اون طرف سال یعنی در ماه‌­های ابتدایی ۱۴۰۲ صورت می­گیره.

قبل از این گفت­ و گو آقای لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره­‌ی آزمون استخدامی ۱۴۰۱ گفته بود:

  • سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سنجش را دارد و اگر سازمان سنجش بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.

خب پس چیزی به آزمون استخدامی هم نمونده و باید خودتون رو براش حسابی آماده کرده باشید.

بیاین باهم مرور کنیم اصلا آزمون استخدامی چیه.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟

آزمون استخدامی آزمونیه که هر سال برای جذب نیرو در آموزش و پرورش برگزار می­شه. این آزمون سالانه داوطلب­‌های زیادی رو به خودش جذب می­کنه. به همین دلیل رقابت توی این آزمون خیلی بالاست.

آزمون به این صورته که منابع عمومی و اختصاصی داره که باید اونا رو آزمون بدید. مرحله­ ی بعدیش هم مصاحبه­ست. در مرحله­ ی مصاحبه مهارت­ های اخلاقی و صلاحیت شغلی شما بررسی می­شه. همچنین اطلاعات علمی و عقیدتی­تون توی این مصاحبه مورد بررسی قرار می­گیره.

اگه توی آزمون موفق شدید جلو جلو خوشحالی نکنید. چون مصاحبه­ ی این آزمون غول مرحله­ ی آخره که باید ازش رد بشید. باید بهتون بگیم که غولی نیست که بشه به این راحتی ازش رد شد.

پس خودتون رو هم برای مصاحبه و هم خود آزمون آماده کنید. امیدواریم که موفق بشید.

 

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *