زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

جزئیات و زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد. طبق این اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان آزمون استخدامی آموزش پرورش اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شه به سلامتی.

رئیس دانشگاه فرهنگیان درمورد برگزاری آزمون استخدامی که قراره ۲۸ هزار معلم ابتدایی رو جذب کنه، و قراره در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار بشه، گفت:

با قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند. سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند. اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.

بنر تبلیغاتی آوات

آزمون استخدامی به این صورته که منابع عمومی و اختصاصی داره که باید اونا رو آزمون بدید. مرحله‌ی بعدیش هم مصاحبه‌ست. در مرحله‌ی مصاحبه مهارت‌های اخلاقی و صلاحیت شغلی شما بررسی می‌شه. همچنین اطلاعات علمی و عقیدتی‌تون توی این مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیره.

یک چیز رو فراموش نکنید که آزمون فقط آزمون کتبی نیست و مصاحبه‌ی سختی داره. پس فراموش نکنید که خودتون رو برای مصاحبه هم آماده کنید.

آقای ستاری فرد در ادامه گفت که:

سهم آزمون کتبی ۴۰ درصد و سهم مصاحبه ۶۰ درصد خواهد بود و فرصت گزینش نیز افزایش خواهد یافت، در نیمه تیر نتایج نهایی آزمون استخدامی اعلام می‌شود و فرصت گزینش برای بررسی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و فرصت سه ماهه خواهند داشت.

ایشون در ادامه تذکر دادند که قبولی نهایی سخته اما ورودی آسونه. تعداد رشته‌‌های بیشتری امسال می‌تونند وارد بشند و مرحله‌‌ی ارزیابی و مصاحبه در عوض سخت‌‌تر برگزار می‌شه.

مشاوره تحصیلی آوات

اگه توی آزمون موفق شدید جلو جلو خوشحالی نکنید. چون مصاحبه‌ی این آزمون غول مرحله‌ی آخره که باید ازش رد بشید. باید بهتون بگیم که غولی نیست که بشه به این راحتی ازش رد شد.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر (کلید آزمون دکتری ۱۴۰۲ منتشر شد) رو مطالعه کن.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *