دانلود سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲

مهم‌ترین آزمون کشور آزمون کنکور سراسری است. این آزمون در ۵ گروه آزمایشی برگزار می‌شود. به دلیل رقابت بالا و محدودیت ظرفیت برای پذیرش در دانشگاه‌ها، قبولی در کنکور سراسری سخت‌تر شده است. یکی از مهم‌ترین عواملی که در موفقیت شما در آزمون سراسری کمک می‌کند، بررسی سوالات کنکور است. اگر داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستید، حتما سوالات کنکور را بررسی کنید تا الگوی سوالات را متوجه شوید. از این سوالات می‌توانید برای آزمون تعیین سطح خود استفاده کنید تا سطح خود را مشخص کنید. سطحتان که مشخص شود، می‌توانید بهترین منابع کنکور را با توجه به ظرفیت و توانایی خودتان تهیه کنید.

یک ساعت پس از تمام شدن آزمون سراسری دفترچه‌های هر رشته در سایت سنجش قرار می‌گیرد. ما برای راحت‌تر شدن دسترسی شما، دانلود دفترچه‌ها را در همین سایت برای شما گذاشته‌ایم.

بنر آوات

دانلود دفترچه برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که در کنکور آزمایشی شرکت کرده‎‌اند و اکنون می‌خواهند با استفاده از پاسخنامه‌ی کنکور سوالات خود را تصحیح کنند و درصدگیری کنند. برای درصدگیری بدون دردسر از درصدگیری اپلیکیشن آوات استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

افرادی که قصد شرکت در آزمون سال‌های آینده را دارند، بررسی سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای آنها الزامی است. آنها می‌توانند خود را محک زده و آزمون تعیین سطحی برای خود انجام دهند. با بررسی سوالات آزمون سراسری، سوالات پرتکرار و الگوی سوالات را متوجه می‌شوید. شما متوجه می‌شوید طراحان چطور سوالات را طراحی می‌کنند و روی چه موضوعاتی تمرکز بیشتری دارند؛ اینگونه با آمادگی بیشتری سراغ مطالعه برای کنکور ۱۴۰۳ می‌روید.

دانلود سوالات 

دفترچه سوالات کنکور تجربی:

دفترچه‌ اول سوالات تجربی ۱۴۰۲

دفترچه دوم سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲

دفترچه سوم سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲

دفترچه‌ی چهارم سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲

دفترچه سوالات کنکور ریاضی:

دفترچه‌ی اول سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲

دفترچه‌ی دوم سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲

دفترچه سوالات کنکور انسانی:

دفترچه اول سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲

دفترچه‌ی دوم سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲

دفترجه سوالات کنکور هنر: 

دفترچه‌ی سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲

دفترجه سوالات کنکور زبان: 

دفترچه سوالات کنکور زبان ۱۴۰۲

مشاوره تحصیلی آوات

کلام آخر

برای دانلود سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲ می‌توانید از همین مقاله اقدام کنید. اگر داوطلب کنکور ۱۴۰۳ هستید حتما دانلود سوالات را انجام دهید و سوالات را بررسی کنید. حتی اگر می‌توانید یک آزمون شبیه‌ساز از خود بگیرید تا سطحتان مشخص شود. اگر داوطلب کنکور ۱۴۰۲ هستید، از اینجا پاسخنامه‌ی سوالات را دانلود کنید؛ سپس سوالات را یکی یکی بررسی کنید و آنها را تحلیل کنید. شما می‌توانید با استفاده از درصدگیری اپلیکیشن آوات به راحتی رتبه‌ی خود را تخمین بزنید تا هم استرستان کمتر شود و هم تمام تابستان وقت تصمیم‌گیری برای انتخاب رشته‌ی نهایی داشته باشید. پس از رقیبان خود پیشی بگیرید و سوالات کنکور را دانلود کنید.

 

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *