ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۱۹ اسفند ماه تمدید شد

مشاور رئیس کل و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش کشور اعلام کرد که ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور تا روز ۱۹ اسفند ماه یعنی روز جمعه تمدید شده.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر علیرضا کریمیان اشاره کرد که تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی و برای شغل آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ثبت نام کردند. تاریخ ثبت نام این آزمون روز چهارشنبه ۱۰ اسفند آغاز شد و تا ۱۶ اسفند ادامه داشته. با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش فرصت ثبت نام این آزمون تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه به سلامتی تمدید شد.

بنر تبلیغاتی آوات

مشاور رئیس سازمان سنجش کشور تاکید کرد:

داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است به‌طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به ثبت نام کنند.

بعد اضافه کرد که:

با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، فراهم شده. متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در آخر اضافه کرد:

کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. آزمون در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

مشاوره تحصیلی آوات

خب به سلامتی ثبت نام آزمون هم تاریخش تمدید شد و شما می­تونید برای آزمون استخدامی تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه اقدام کنید. یک چیز رو فراموش نکنید که آزمون استخدامی فقط آزمون کتبی نیست و مصاحبه­‌ی سختی داره. پس فراموش نکنید که خودتون رو برای مصاحبه هم آماده کنید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به این صورته که منابع عمومی و اختصاصی داره که باید اونا رو آزمون بدید. مرحله­ی بعدیش هم مصاحبه­ست. در مرحله­ی مصاحبه مهارت­های اخلاقی و صلاحیت شغلی شما بررسی می­شه. همچنین اطلاعات علمی و عقیدتی­تون توی این مصاحبه مورد بررسی قرار می­گیره

اگه توی آزمون استخدامی موفق شدید جلو جلو خوشحالی نکنید. چون مصاحبه­ی این آزمون غول مرحله­ی آخره که باید ازش رد بشید. باید بهتون بگیم که غولی نیست که بشه به این راحتی ازش رد شد.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر (دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد) را مطالعه کن.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *