تعرفه مشاوره تحصیلی حضوری و آنلاین

تابستان است و وقت شروع مطالعه برای کنکور است. همانطور که در مقاله‌ی روش مطالعه در تابستان خواندید، یکی از قدم‌های مهم در تابستان انتخاب مشاور است. با مشاور درجا نمی‌زنید و نقشه‌ی راه در اختیار دارید. با مشاور از بسیاری از رقیبان خود جلو می‌زنید.

در مقاله‌ی مشاوره تحصیلی از ضرورت وجود مشاور تحصیلی صحبت کردیم. اکنون نیز می‌خواهیم اطلاعات شما را درمورد مشاوره تحصیلی کنکور بالا ببریم. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب مشاور دانست، تعرفه و قیمت است. در این مقاله تعرفه و قیمت مشاوره تحصیلی حضوری و آنلاین را برای شما کامل می‌گوییم و توضیح می‌‎دهیم هر کدام از این مشاوره‌ها مناسب کدام دانش‌آموزان است و چه ویژگی‌هایی دارد.

بنر آوات

مشاوره تحصیلی حضوری

مشاوره‌ی حضوری مخصوص کسانی است که نیاز به وقت مشاوره‌ی طولانی دارند. آنها هفتگی مشاور خود را می‌بینند و با او درمورد کنکور صحبت می‌کنند. در مشاوره‌ی حضوری استرس شما نیز کنترل می‌شود. یک مشاور تحصیلی، مشاور فردی خوبی نیز هست. پس اگر استرس دارید و لازم است استرستان کنترل شود، از مشاور حضوری استفاده کنید.

تعرفه و قیمت مشاوره تحصیلی حضوری به مدت یک ماه ۱۲۳۰ هزار تومان، برای سه ماه ۳۱۰۰ هزار تومان، شش ماه ۶۱۰۰ هزار تومان و به مدت یک سال ۱۲ میلیون تومان است.

تعرفه و قیمت مشاوره تحصیلی حضوری ویژه به مدت یک ماه ۱۴۰۰ هزار تومان، به مدت سه ماه ۴۱۰۰ هزار تومان، برای شش ماه ۸۱۰۰ هزار تومان و برای یک سال ۱۶ میلیون تومان است.

مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاور تحصیلی آنلاین برای کسانی است که نمی‌خواهند وقتی را صرف رفت و آمد کنند. ممکن است راه شما از مشاورتان دور باشد یا حتی در شهر دیگری باشد. در این مواقع است که مشاوره‌ی آنلاین به داد شما می‌رسد. در مشاوره‌ی آنلاین نیز مانند مشاوره‌ی حضوری درمورد مسائل کنکور و برنامه‌ریزی هفتگی صحبت می‌شود. مشاور تحصیلی آنلاین به شما کمک می‌کند هفتگی برنامه‌ی خود را تغییر دهید تا به برنامه‌ی ایده‌آل خود برسید. از مزایای مشاوره تحصیلی آنلاین، پیگیری مداوم مشاور است. از دیگر مزایای مشاوره تحصیلی آنلاین، هزینه‌ی کمتر است.

تعرفه مشاوران تحصیلی به صورت آنلاین برای یک ماه ۵۷۰ هزار تومان، برای سه ماه ۱۶۷۰ هزار تومان، به مدت سه ماه ۳۲۷۰ هزار تومان و به مدت یک سال ۶۲۷۰ هزار تومان است.

اگر مشاور شما در شهر خودتان است و صرفا راهتان دور است یا نمی‌خواهید وقتی را برای رفت و آمد اختصاص دهید، پیشنهاد می‌شود در یک ماه یک جلسه مشاوره‌ی حضوری داشته باشید. زیرا در مشاوره‌ی حضوری مواردی گفته می‌شود که در مشاوره‌ی آنلاین امکان آن وجود ندارد.

تعرفه مشاوره تحصیلی آنلاین با یک جلسه‌ی حضوری در ماه به مدت یک ماه ۶۵۰ هزار تومان، به مدت سه ماه ۱۸۷۰ هزار تومان، برای شش ماه ۳۷۲۰ هزار تومان و برای یک سال ۷۳۲۰ هزار تومان است.

مشاوره تحصیلی آوات

کلام آخر

در این مقاله از تمام تعرفه‌ها و قیمت‌های انواع مشاوره‌ی تحصیلی آگاهی یافتید. ویژگی‌های هر کدام از مشاوران تحصیلی را بدانید و درمورد مشاور تحصیلی خود به خوبی تحقیق کنید. مشاور تحصیلی خوب راه شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار هموار می‌کند. با توجه به ویژگی‌های خود انتخاب کنید. انواع مشاوره‌ها را بشناسید و با توجه به ویژگی‌های فردی خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *