تخلفات آزمون های سراسری سال ۱۴۰۱ بر اساس قانون رسیدگی می‌شود

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش، آقای مروتی، روز ۷ آبان به یه نشست خبری رفت با توجه به تخلفات آزمون های سراسری گفت که دیگه هیچ‌کس نمی‌تونه دست از پا خطا کنه.

  • پرونده‌ی حدود ۹۰۰ داوطلب که تجهیزات و وسایل تقلب در جلسه آزمون به همراه داشتند، در هیئت بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت و در انتظار احکام خود هستند. این احکام با توجه به نوع تخلف متنوع بوده و از اخطار تا محرومیت‌های چند ساله از شرکت در آزمون سراسری را در بر می‌گیرد.

بنر تبلیغاتی آوات

خب الحمدالله اگه به فکر تقلب بودید و امیدوار بودید بشه تو جلسه تقلب کرد، بدونید دیگه از این خبرا نیست. بشینید سر درستون.

در ادامه گفته شده که با استناد به قانون رسیدگی به جرایم و تخلفات آزمون‌های سراسری، جوری عمل می‌کنند که حق هیچ داوطلبی ضایع نشه. کسایی که نتایج سوابق تحصیلیشون با نتیجه‌ی کنکورشون تفاوت فاحشی داشته و پاسخبرگشون با کلید هم‌خوانی زیادی داشته، شک برانگیز بودند و از اون داوطلب‌ها خواستند که یه آزمون رفع شبهه بدند.

در ادامه آقای معاون آزمون گفته که از حدود یک هزار نفر دعوت شده که توی آزمون رفع شبهه شرکت کنند و ۷۷۷ نفرشون اومدند. از بین اونا تعداد خیلی کمیشون رفع شبهه شدن و بقشون منتظرند تا تکلیفشون مشخص بشه.

آقای مروتی ادامه دادند که کسایی که رفع شبهه شدند، می‌تونن توی رشته‌ای که قبول شدن درس بخونند یا اینکه می‌تونند انتخاب رشته کنند.

مشاوره تحصیلی آوات

خب عزیزان اینم از تقلب و دل به امدادهای غیبی بستن. خودتون رو حسابی برای کنکور ۱۴۰۲ آماده کنید که به سرنوشت داوطلب‌های ۱۴۰۱ دچار نشید که مچشون تو تقلب گرفته شده.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *