تحلیل آزمون کنکور تیر ماه ۱۴۰۲

همه‌ی شما قبلا تحلیل تست انجام داده‌اید. اما تحلیل تست کنکور سراسری از همه‌ی آزمون‌های شما بیشتر اهمیت دارد. در این مقاله تحلیل آزمون کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۲ را برای شما قرار می‌دهیم تا بهترین تحلیل را از کنکور خود داشته باشید.

بنر آوات

تحلیل آزمون چیست؟

تحلیل آزمون به معنای اختصاص دادن زمانی بعد از آزمون است. این کار به منظور بررسی تمام سوالات کنکور و دریافتن نقاط ضعف و قوت است.

بعد از شرکت در کنکور سراسری استراحت کنید. پس از استراحت زمانی را به تحلیل آزمون اختصاص دهید. بررسی تک تک سوالات آزمون حداقل یک ساعت و نیم زمان می‌‌گیرد. پس زمان کافی به این کار اختصاص دهید. تعداد پاسخ‌های صحیح، غلط و نزده را حساب کنید. سوالات غلط و نزده را به خوبی بررسی کنید و تحلیل‌‌های آن سوالات را به خوبی مطالعه کنید. نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید تا بدانید چه مباحثی را مسلط بوده‌اید و در چه مباحثی اشتباه کرده‌اید.

نکات تحلیل آزمون

  • به سوالاتی که شک داشته‌اید، توجه کنید.
  • به سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید، توجه ویژه داشته باشید.
  • به سوالاتی که فراموش کرده‌اید، توجه کنید.
  • به سوالاتی که جواب نداده‌اید، توجه کنید.
  • به سوالاتی که برای شما مهم است، توجه کنید.
  • دانلود تحلیل آزمون کنکور تیر ماه ۱۴۰۲

تحلیل کنکور مشاوره تحصیلی آوات

مشاوره تحصیلی آوات کاملا کنکور سراسری را برای شما تشریح می‌کند. این تحلیل به شما کمک می‎کند درجه سختی و آسانی آزمون را دریابید و بفهمید آزمون اگر سخت است، برای همه سخت است و اگر آسان است، برای همه آسان است. پس بلافاصله پس از آزمون سراسری با آوات همراه باشید و تحلیل آزمون آوات را بلافاصله بعد از آزمون خود بخوانید.

دانلود تحلیل کنکور تجربی ۱۴۰۲

دانلود تحلیل کنکور ریاضی ۱۴۰۲

دانلود تحلیل کنکور انسانی ۱۴۰۲

مشاوره تحصیلی آوات

کلام آخر

تحلیل آزمون کنکور سراسری از واجبات برای هر داوطلبی است. حتما تحلیل آزمون را انجام دهید تا بدانید در کنکور سراسری چه کار کرده‌اید و چه نتیجه‌ای خواهید گرفت. دانستن نتیجه‌ی کار به شما کمک می‌کند خیالتان راحت شود. بدانید که آزمون برای همه سخت و آسان بوده است و کنکور یک رقابت است. پس حتما تحلیل آزمون بعد از آزمون داشته باشید تا با خیال آسوده منتظر اعلام نتایج باشید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *