بهترین منابع کنکور هنر

کنکور ۱۴۰۳ مانند کنکور ۱۴۰۲ با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود. پس انتخاب بهترین منابع برای شما در اولویت قرار دارد. در این مقاله از انتشارات خاصی طرفداری نشده است و معرفی آنها صرفا جهت استفاده‌ی شما از بهترین منابع است. در این مقاله بهترین منابع کنکور هنر به شما معرفی می‌شود تا در هر سطحی که هستید، بتوانید بهترین منبع را انتخاب کنید.

بهترین منابع تشریحی و امتحانی

بهترین کتاب‌ها برای امتحانات نهایی و تشریحی، کتاب‌‌های چند منظوره هستند. کتاب‌هایی که درسنامه‌ای قوی دارند، برای تسلط در امتحانات نهایی بهترین هستند. این کتاب‌ها نیازهای شما را در امتحانات نهایی آماده می‌کنند.

آزمون تعیین سطح

برای هر درسی ابتدا یک آزمون تعیین سطح از خودتان بگیرید. می‌توانید یک آزمون جامع از خود بگیرید تا سطحتان در هر درس مشخص شود. با توجه به سطح خود بهترین منابع کنکور هنر را انتخاب کنید.

بنر آوات

بهترین منابع برای درس درک عمومی ریاضی فیزیک

درک عمومی ریاضی و فیزیک یکی ار درس‌های پرچالش برای دانش‌آموزان هنر است. بسیاری از دانش‌آموزان هنر از سخت بودن این درس شکایت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین کارها برای این درس انتخاب منبع مناسب است تا به شما کمک کند این درس را خوب بفهمید و با تمرین زیاد در این درس خبره شوید.

اولین و بهترین کتاب برای این درس کتاب انتشارات کارنامه است. این کتاب تمام مطالب را پوشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند در این درس ماهر شوید. این کتاب دو جلد دارد که لازم است هر دو جلد را خریداری کنید. با حل تست‌های این کتاب می‌توانید سطح خود را افزایش دهید و رتبه‌ی بالایی در درس ریاضی و فیزیک کسب کنید.

دومین کتابی که ما به شما معرفی می‌کنیم، کتاب نشر راه اندیشه است. این کتاب درسنامه‌ی خیلی خوبی دارد. در پایان هر فصل هم سوالات کنکور به خوبی بررسی شده‌اند.

در نهایت سومین کتاب پیشنهادی ما به شما کتاب انتشارات مبتکران است. با این کتاب یادگیری شما سریع انجام می‌شود و به راحتی می‌توانید مطالب را یاد بگیرید و تست بزنید.

بهترین منابع در درس درک عمومی هنر

درک عمومی هنر یکی از درس‌های شیرین در کنکور هنر است. برای درک مطالب گسترده‌ی این کتاب حتما باید از کتاب و منابع درستی استفاده کنید.

اولین و بهترین کتابی که به شما معرفی می‌کنیم، کتاب کلک معلم است. این کتاب درسنامه‌ی کامل و جامعی دارد و کمکتان می‌کند مطالب را به خوبی یاد بگیرید و در ذهن خود طبقه‌بندی کنید.

دومین کتاب پیشنهادی کتاب انتشارات راه اندیشه است. این کتاب از بهترین منابع درک عمومی هنر است. چون هم درسنامه‌ی کاملی دارد و هم تست‌های تالیفی و کنکوری در کتاب آورده شده که به شما کمک می‌کند در این درس خبره شوید.

کتاب آبی قلم‌چی نیز به شما کمک می‌کند رتبه‌ی بالایی در این درس بگیرید. برای حل تست‌های بیشتر و عمیق‌تر می‌توانید از این کتاب استفاده کنید. برای تست‌زنی حتما از این کتاب استفاده کنید.

بهترین منابع درس خلاقیت تصویری و تجسمی

این کتاب به ارزیابی دانش گرافیکی و تحلیل بصری دانش‌آموزان هنر می‌پردازد. برای این رس باید مبانی هنرهای تجسمی و سبک شناسی آثار هنری را بلد باشید. شما باید قدرت استدلال را در خود قوی کنید و تست‌های زیادی برای این درس بزنید.

یکی از کتاب‌های خوب و مهم در این درس کتاب انتشارات کارنامه است. کتاب انتشارات کارنامه درسنامه‌ی کاملی دارد و تست‌ها و تمرینات بسیار خوبی برای شما تالیف کرده است. سوالات کنکور سال‌های گذشته نیز در این کتاب به خوبی آورده شده است.

برای حل تست‌های بیشتر از کتاب انتشارت اتود استفاده کنید. در این کتاب تست‌ها به خوبی طبقه بندی شده‌اند و برای به چالش کشیدن ذهن شما مناسب هستند. تست‌های این کتاب تست‌های کنکور سال‌های قبل هستند و تالیفی نیستند. به همین علت برای آمادگی برای کنکور بسیار مناسب است.

بهترین منبع درس خلاقیت نمایشی

خلاقیت نمایشی برای افزایش قدرت تخیل و درک تصویر دانش‌آموزان هنر است. این درس تا حدودی حفظی است. اما نیاز به تحلیل شما نیز دارد.

اولین و مهم‌ترین منبع این درس، کتاب راه اندایشه است. این کتاب درسنامه‌ی کاملی دارد. تست‌های این کتاب مربوط به سال‌های گذشته‌ی کنکور است. به همین علت برای آمادگی برای کنکور شما بسیار مناسب است. شما در این کتاب با تست‌های تالیفی روبه‌رو نمی‌شوید.

دومین کتاب پیشنهادی ما به شما کتاب آبی قلم‌چی است. با این کتاب به تست‌های زیادی دسترسی دارید. مطالب و حفظیات را با این کتاب به خوبی می‌توانید در ذهن خود طبقه بندی کنید و حفظ کنید. با این کتاب به تعداد زیادی تست تالیفی به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی دسترسی خواهید داشت.

بهترین منابع درس خلاقیت موسیقی

در درس خلاقیت موسیقی با ساز شناسی و تئوری موسیقی آشنا می‌شوید. اگر به موسیقی علاقه دارید، از این درس بسیار لذت خواهید برد.

کتاب خلاقیت موسیقی راه اندیشه درسنامه‌ی کاملی دارد و تست‌های کنکور را در برمی‌گیرد. این کتاب منبع کاملی برای مطالعه‌ی این درس است.

دومین کتاب پیشنهادی برای این درس، کتاب انتشارات کارنامه است. درسنامه‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند به صورت کامل این درس را یاد بگیرید با مطالعه‌ی این کتاب به خوبی برای کنکور آماده می‌شوید.

مشاوره تحصیلی آوات

بهترین منبع درس ترسیم فنی

ترسیم فنی مطالب متنوع و مهمی را شامل می‌شود. در این کتاب مباحثی چون هدسه، ترسیمات دو بعذی، سایه و انعکاس، اندازه و معماری گفته شده است. برای رتبه برتر شدن باید در این درس بسیار خبره باشید تا رتبه‌ی بالایی در این درس کسب کنید.

بهترین کتاب درس ترسیم فنی، کتاب انتشارات کارنامه است. در این کتاب هر فصل به صورت پیوسته توضیح داده شده است. حاشیه نویسی‌های این کتاب به شما کمک می‌کند یادگیریتان سریع‌تر اتفاق بیفتد.

کتاب راه اندیشه نیز درسنامه‌ی کاملی دارد و ارتباط بین مباحث را به خوبی توضیح داده است. تست‌های طبقه‌بندی شده‌ی این کتاب نیز بسیار مفید است.

بهترین منبع درس خواص مواد

خواص مواد یکی از درس‌های پرحجم رشته‌ی هنر است. این کتاب مباحث استدلالی و حفظی را در برمی‌گیرد. برای یادگیری این درس حتما باید تمرین زیادی حل کنید و تست زیاد بزنید.

کتاب انتشارات مبتکران درسنامه و تست‌های تالیفی خوبی دارد. با این کتاب به تسلط کامل از خواص مواد می‌رسید.

کتاب انتشارات کارنامه نیز بسیار کتاب خوبی است. این کتاب تمام مطالب کنکور را به صورت جزئی و ریز به ریز گفته است. در کنار این کتاب باید منبع مکملی برای حل تست تهیه کنید.

کلام آخر

کنکور هنر یکی از پرچالش‌ترین کنکورها است. برای این کنکور حتما باید از بهترین منابع کنکور هنر استفاده کنید تا موفق شوید. برای موفقیت در این کنکور باید منابع درستی تهیه کنید و بسیار تمرین کنید. تست‌های زیادی حل کنید و برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. با انجام این کارها حتما در کنکور هنر موفق می‌شوید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *