بهترین منابع کنکور ریاضی

کنکور ۱۴۰۳ مانند کنکور ۱۴۰۲ با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود. پس انتخاب بهترین منابع برای شما در اولویت قرار دارد. در این مقاله از انتشارات خاصی طرفداری نشده است و معرفی آنها صرفا جهت استفاده‌ی شما از بهترین منابع است. در این مقاله بهترین منابع کنکور ریاضی به شما معرفی می‌شود تا در هر سطحی که هستید، بتوانید بهترین منبع را انتخاب کنید.

بهترین منابع تشریحی و امتحانی

بهترین کتاب‌ها برای امتحانات نهایی و تشریحی، کتاب‌‌های چند منظوره هستند. کتاب‌هایی که درسنامه‌ای قوی دارند، برای تسلط در امتحانات نهایی بهترین هستند. این کتاب‌ها نیازهای شما را در امتحانات نهایی آماده می‌کنند.

بنر آوات

آزمون تعیین سطح

برای هر درسی ابتدا یک آزمون تعیین سطح از خودتان بگیرید. می‌توانید یک آزمون جامع از خود بگیرید تا سطحتان در هر درس مشخص شود. با توجه به سطح خود بهترین منابع کنکور ریاضی را انتخاب کنید.

بهترین منابع درس حسابان

درس حسابان یکی از درس‌هایی است که شما شدیدا در آن نیاز به تعیین سطح دارید. اگر سطح قوی‌ای دارید، از کتاب خیلی سبز استفاده کنید. این کتاب درسنامه‌ی کاملی دارد و به شما در حل تست‌های چالشی کمک می‌کند. برای حل تست‌های سخت‎‌تر سراغ کتاب نشر الگو بروید. این کتاب را فقط برای تست استفاده کنید؛ چون درسنامه‌ی کاملی ندارد.

اگر در درس حسابان سطح متوسطی دارید، کتاب جامع خیلی سبز برای شما بهترین انتخاب است. این کتاب به صورت موضوعی هر سه پایه را در برگرفته است. تست‌های این کتاب نیز برای سطح شما مناسب است.

اگر در این درس ضعیف هستید، از کتاب میکرو طلایی گاج استفاده کنید. این کتاب نکات کتاب درسی را به خوبی توضیح داده و به شما کمک می‌کند سطح خود را افزایش دهید.

بهترین منابع درس گسسته و احتمال

اگر در این سطح پیشرفته و حرفه‌ای هستید، کتاب نشر الگو را خریداری کنید. این کتاب درسنامه‌ی ضعیفی دارد اما تست‌های آن بسیار قوی هستند. اگر سطح شما متوسط است، از کتاب خیلی سبز و کتاب میکرو طلایی گاج استفاده کنید. این دو کتاب بهترین کتاب‌های منابع کنکور ریاضی در درس گسسته هستند. اگر سطح ضعیفی دارید و احساس می‌کنید در این درس استعداد ندارید، کتای میکروطلایی را خریداری کنید. این کتاب درسنامه‌ی کاملی دارد و تست‌های ساده‌تری تهیه دیده است.

بهترین منابع هندسه

اگر برای حل سوالات چالشی در درس هندسه آماده هستید، کتاب نشر الگو را تهیه کنید. این کتاب درسنامه‌ی خوبی ندارد اما تست‌های قوی‌ای را در برمی‌گیرد. اگر سطح شما متوسط است، از کتاب خیلی سبز استفاده کنید. این کتاب مطابق با استانداردهای کنکور است و به افزایش سطح شما کمک می‌کند. اگر در این درس احساس ضعف می‌کنید، کتاب سیر تا پیاز گاج را تهیه کنید. با این کتاب به خوبی می‌توانید رشد کنید و سطح خود را افزایش دهید.

مشاوره تحصیلی آوات

بهترین منابع درس فیزیک

اگر در درس فیزیک قوی هستید، کتاب نشر الگو را خریداری کنید که مختص رتبه‌های برتر است. اگر سطح متوسطی دارید، کتاب فیزیک خیلی سبز را خریداری کنید. کتاب میکروطلایی گاج را تهیه کنید. این کتاب تست‌های متنوعی دارد. اگر سطح ضعیفی دارید، کتاب سیر تا پیاز را تهیه کنید. این کتاب با وجود درسنامه‌ی کاملی که دارد، تست‌های خیلی قوی‌ای ندارد.

بهترین منابع درس شیمی

برای سطح بالا و قوی در درس شیمی، از کتاب آی‌کیو انتشارات گاج استفاده کنید. این کتاب تست‌های خیلی قوی‌ای دارد و سطح بالایی را ارائه می‌کند. اگر شیمی شما در سطح بالایی است، حتما این کتاب را خریداری کنید.

اگر سطح متوسطی دارید، کتاب مبتکران را خریداری کنید. این کتاب درسنامه‌ی کاملی دارد و به زبان ساده به شما آموزش می‌دهد. تست‌های این کتاب نیز در سطح متوسطی هستند.

اگر در سطح ضعیفی هستید و در این درس خوب نیستید، کتاب جامع خیلی سبز را خریداری کنید. این کتاب درسنامه‌ی کاملی دارد و به افزایش سطح شما کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی بهترین منابع کنکور انسانی را مطالعه کنید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *