بهترین مشاور کنکور کیست؟

دغدغه‌ی بسیاری از شما کنکوری‌های عزیز انتخاب مشاور کنکور است. ممکن است بسیاری از شما در این راه سردرگم باشید و ندانید که چه معیارهایی را باید بررسی کنید تا بتوانید مشاور کنکور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله شما را با انواع مشاوران کنکور آشنا می‌کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای خودتان داشته باشید و بتوانید بهترین مشاور کنکور را انتخاب کنید.

بنر تبلیغاتی آوات

مشاور کنکور کیست؟

مشاور کنکور کسی است که شما را در حیطه‌های مختلف کنکور آماده می‌کند تا به بهترین وجه کنکور خود را سپری کنید. این حیطه‌ها عبارتند از حیطه‌ی علمی، روحی و انگیزشی. مشاور باید بتواند مهارت و آموزش کاملی به شما بدهد تا به راحتی بتوانید در این سه حیطه سرآمد باشید.

او باید با شما تمرین کند تا مهارت کافی را به دست آورید. تمرین‌ها شامل آزمون‌های آزمایشی و نمادین است. کلینیک مشاوره تحصیلی آوات شما را در هر سه حیطه تربیت می‌کند و آموزش‌های لازم را به شما می‌دهد تا مهارت کافی در هر سه حیطه به دست آورید.

یکی دیگر از وظایف مشاور ارائه‌ی برنامه‌ی مطالعاتی اصولی است. مشاورین آوات برنامه‌های مطالعاتی مناسب تیپ شخصیت و شیوه‌ی مطالعه‌ی شما در اختیارتان می‌گذارند تا شما بتوانید به بهترین صورت مطالعه کنید.

مشاور تحصیلی کنکور به اخبار و قوانین کنکور مسلط است. شما می‌توانید تمام سوالات خود را از آنها بپرسید. اگر سوالی پرسیدید و مشاور نتوانست آن را پاسخ دهد، بدانید که مشاور شما مشاور نما است و از او دوری کنید.

انواع مشاور کنکور

دو نوع مشاور در بازار کنکور وجود دارد. با شناخت این دو می‌توانید مشاور معتبر را از نامعتبر تشخیص دهید.

  1. مشاور کنکور آکادمیک

به فردی گفته می‌شود که در دانشگاه اصول مشاوره تحصیلی را فرا گرفته‌اند و به صورت آکادمیک با این حوزه آشمایی دارند. آنها می‌تواند کاملا اصولی و بر پایه‌ی علم مشاوره به شما راهنمایی بدهد.

  1. مشاور کنکور رتبه برتر

این گروه افرادی هستند که خود رتبه‌ی برتر در کنکور سراسری بودند و اکنون بر اساس مطالعات خود و تجربیات خود مشاوره کنکور می‌دهند. آنها باید در زمینه‌ی مشاوره مطالعات لازم را کرده باشند تا بتوانند مشاور واقعی باشند.

مشاوره تحصیلی آوات

مشاوره کنکور آوات

اکنون با ویژگی‌ها و انواع مشاور تحصیلی آشنا شدید. اما آوات جزو کدام دسته است؟

آوات دارای هر دو مشاور آکادمیک و رتبه برتر است تا هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید و مشاوره بگیرید. دکتر سرای زاده دکتری روان‌شناسی تربیتی، به خوبی با اصول برنامه‌ریزی و آزمون آشنایی دارد و بهترین مشاور آکادمیک برای شما است. دکتر سرای زاده با گرفتن آزمون‌های استعدادیابی به شما در انتخاب رشته‌ی نهایی نیز کمک می‌کند. همچنین در زمینه‌ی روحی و انگیزشی نیز شما را برای کنکور آماده می‌سازد.

سایر مشاورین آوات همه رتبه‌ی برتر هستند. آنها رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ هستند که بر اساس مطالعاتی که داشته‌اند و تجربیات خود در کنکور به شما مشاوره می‌دهند. خیالتان راحت باشد که مشاورین آوات خود مسیر موفقیت را طی کرده‌اند و اکنون به شما راه موفقیت را آموزش می‌دهند.

آوات شما را در هر سه حوزه‌ی کنکور آموزش می‌دهد. آزمون‌های هفتگی مشاوران شما را برای کنکور نهایی آماده می‌کند. همچنین مشاورین آوات مشاورین فردی بسیار خوبی هستند. به همین جهت شما در زمینه‌ی روحی و انگیزشی به خوبی آموزش می‌بینید. پس با آوات نگران کنکور خود نباشید که بهترین خواهید شد. در مقاله‌ی مشاوره تحصیلی آوات، با این مرکز بیشتر آشنا شوید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *