بهترین مشاور کنکور در اصفهان

مهم‌ترین مسئله در بین دانش‌آموزان کنکوری در اصفهان انتخاب مشاور تحصیلی کنکور خوب است. ممکن است بسیاری از شما در اصفهان سردگم باشید. چون این شهر مشاوران زیادی در زمینه‌ی کنکور دارد. باید بررسی کنید تا بتوانید بهترین مشاور کنکور در اصفهان را پیدا کنید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم بهترین مشاور کنکور در اصفهان را بشناسید و بدانید چه ویژگی‌هایی دارد.

بنر تبلیغاتی آوات

معرفی مشاور کنکور

مشاور کنکور کسی است که حیطه‌ی کنکور فعالیت می‌کند. او اطلاعات زیادی درمورد اخبار و اطلاعیه‌های کنکور دارد و قوانین کنکور را به خوبی می‌شناسد. مشاور کنکور باید در سه حوزه‌ی انگیزشی، علمی و روحی شما را برای کنکور آماده کند. او باید مهارت‌های تست‌زنی، مطالعه‌ی باکیفیت و برنامه‌ریزی را به شما یاد دهد.

مشاور کنکور باید آزمون‌های نمادین و آزمایشی از شما بگیرد تا شما را برای کنکور آماده کند.

مشاروین آوات با برنامه‌ریزی مناسب تیپ شخصیتی شما که دارند، شما را کاملا برای کنکور آماده می‌کند. مشاوره تحصیلی آوات به قوانین و اخبار کنکور مسلط است. شما می‌توانید سوالات خود را درمورد کنکور از مشاوره تحصیلی آوات بپرسید. مطمئن باشید مشاوری که جواب شما را نمی‌دهد، مشاور نما است.

مشاور نما به فردی گفته می‌شود که نه رتبه برتر است و نه مشاور آکادمیک کنکور است. او اطلاعات کاملی از کنکور ندارد و مطابق با شنیده‌های خود مشاوره می‌‎دهد. او اطلاعات درمورد تمرکز، شیوه‌ی تست‌زنی و مطالعه‌ی باکیفیت ندارد و از رشته‌ها اطلاع ندارد. برنامه‌ی مطالعاتی او برای همه‌ی دانش‌آموزان یکسان است و استاندارد نیست.

انواع مشاور کنکور

در بازار کنکور دو نوع مشاور وجود دارد. با شناخت این دو می‌توانید مشاور معتبر را از نامعتبر تشخیص دهید.

مشاور کنکور آکادمیک

به فردی گفته می‌شود که در دانشگاه اصول مشاوره تحصیلی را فرا گرفته‌اند و به صورت آکادمیک با این حوزه آشنایی دارند. آنها می‌تواند کاملا اصولی و بر پایه‌ی علم مشاوره به شما راهنمایی بدهد.

مشاور کنکور رتبه برتر

این گروه افرادی هستند که خود رتبه‌ی برتر در کنکور سراسری بودند و اکنون بر اساس مطالعات خود و تجربیات خود مشاوره کنکور می‌دهند. آنها باید در زمینه‌ی مشاوره مطالعات لازم را کرده باشند تا بتوانند مشاور واقعی باشند.

مشاوره تحصیلی آوات

بهترین مشاور کنکور در اصفهان

مشاوره تحصیلی آوات در هر دوی این مشاورین را دارد. آوات هم مشاوران برتر را دارد و هم مشاورین رتبه‌ی برتر را. پس شما مطابق با نیاز مطالعاتی‌تان می‌توانید به آوات مراجعه کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. برنامه‌ریزی مطالعاتی آوات، آن را از سایر مشاوره‌های کنکور متمایز می‌کند.

آوات ابتدا به شناخت دانش‌آموز مشغول می‌شود. مشاوره تحصیلی آوات ابتدا تمام ویژگی‌های شخصیتی، محیطی و تیپ مطالعاتی دانش‌آموز را می‌شناسد. سپس مطابق آنها برای او برنامه‌ی مطالعاتی تنظیم می‌کند. با انجام آزمون‌های آزمایشی نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز را می‌شناسد و مطابق آنها برنامه را تغییر می‌دهد. اینگونه است که با آوات شما به موفقیت می‌رسید.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *