بهترین اپلیکیشن کنکور

بهترین اپلیکیشن کنکور باید دارای ویژگی‌های مختلفی باشد که به دانش‌آموزان کمک کند تا بهترین نتیجه را در آزمون کنکور بگیرند. اپلیکیشن کنکور باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بتواند دانش‌آموز را به بهترین نتیجه برساند. در این مقاله ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن کنکور را با یکدیگر بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین اپلیکیشن را انتخاب کنید و از آن بهترین استفاده را ببرید.

ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن کنکور

این ویژگی‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا همه جوانب آزمون کنکور را مسلط شوند و بتوانند با خیالی آسوده و با اطمینان بهتری در آزمون شرکت کنند.

برای یک اپلیکیشن کنکور عالی، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  1. پوشش کامل دروس

اپلیکیشن باید تمامی دروس مورد نیاز برای آزمون کنکور را پوشش دهد، از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، تاریخ و جغرافیا.

بنر آوات

  1. تست های به روز

برای آمادگی بهتر برای آزمون کنکور، تست های به روز و بهینه شده باید در دسترس باشند تا دانش آموزان بتوانند با تمرین بیشتر بهترین نتیجه را کسب کنند.

  1. بررسی عملکرد

اپلیکیشن باید توانایی بررسی و بررسی عملکرد دانش آموزان را داشته باشد. به منظور یافتن نقاط ضعف و قوت و کمک به دانش آموزان برای بهبود عملکرد خود این قسمت الزامی است. علاوه بر دانش‌آموز، مشاور هم باید بتواند این قسمت را ببیند. اپلیکیشن  آوات این امکان را فراهم کرده است که مشاور نیز به عملکرد دانش‌آموز دسترسی داشته باشد.

  1. گزارش‌های مختلف

اپلیکیشن باید قسمت گزارش‌های مختلف داشته باشد. آوات قسمت ثبت سوالات تستی و تشریحی را دارد. همچنین قسمتی را به خواب و مود اختصاص داده است که مشاور می‌تواند وضعیت روحی دانش‌آموز را بسنجد. قسمت دیگر مربوط به عملکرد دانش‌آموز است که دانش‌آموز می‌تواند در آن نقاط ضعف و قوت خود را ببیند.

  1. رابط کاربری ساده

رابط کاربری ساده و قابل فهم، باعث می شود که دانش آموزان به راحتی از اپلیکیشن استفاده کنند و به آن علاقه مند شوند. اگر اپلیکیشن پیچیده باشد، دانش‌آموز نمی‌تواند درست از آن استفاده کند. به همین علت اپلیکیشن باید ساده طراحی شود و رابط کاربردی ساده‌ای داشته باشد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

  1. قابلیت دسترسی آفلاین

آنالیز داده‌ها و تست‌های از پیش آماده شده، باید با قابلیت دسترسی آفلاین در اپلیکیشن قرار داده شود. در دورانی که اینترنت مدام قطع و وصل می‌شود، دسترسی آفلاین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای یک اپلیکیشن‌است. اپلیکیشن آوات دسترسی آفلاین و سریع برای مخاطب دارد تا در دوران قطعی اینترنت دانش‌آموز بتواند عملکردش را بررسی کند و به پیشرفتش ادامه دهد.

مشاوره تحصیلی آوات

  1. قیمت مناسب

اپلیکیشن باید به قیمتی مناسب عرضه شود تا بتواند به عنوان یک جایگزین مناسب و اقتصادی برای کلاس‌های خصوصی یا توصیه نامه‌های کنکور شناخته شود. قیمت اپلیکیشن آوات بسیار مناسب است و به صورتی است که تمام دانش‌آموزان می‌توانند این مبلغ را بپزدازند.

  1. چت با مشاور

قسمت چت با مشاور باعث می‌شود دانش‌آموز نیاز به شبکه‌های مجازی نداشته باشد و به حاشیه نرود. به همین علت قسمت چت با مشاور الزامی است. اپلیکیشن مشاوره تحصیلی آوات این امکان را دارد که دانش‌آموز با مشاور خود چت کند و مدام با او در تماس باشد.

کلام آخر

اپلیکیشن مشاوره تحصیلی آوات تمام ویژگی‌های بالا را دارد. قسمت ثبت گزارش‌ها از بهترین قسمت‌های اپلیکیشن آوات است. پس هرچه سریع‌تر این اپلیکیشن را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی اپلیکیشن مشاوره تحصیلی آوات را مطالعه کنید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *