برنامه‌ریزی آنلاین کنکور

همه‌ی دانش‌آموزان به برنامه یا اپلیکیشن یا نرم‌افزاری نیاز دارند که برای آنها به صورت آنلاین برنامه‌ریزی کند. دانش‌آموزان با یک برنامه‌ریزی آنلاین برای کنکور می‌توانند به راحتی برای خود برنامه تهیه کنند و زیر نظر یک مشاور مجرب نیز باشند. در این مقاله برنامه‌ریزی آنلاین کنکور آوات را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن بتوانید به بهترین وجه برنامه‌ریزی برای خود انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی بهترین اپلیکیشن کنکور را مطالعه کنید تا ویژگی‌های یک اپلیکیشن خوب را بدانید.

ویژگی‌های برنامه‌ریزی آنلاین کنکور

برنامه‌ریزی آنلاین کنکور باید دارای ویژگی‌هایی مانند زیر باشد:

  1. دسترسی آسان و راحت برای همه دانش‌آموزان
  2. ارتباط با مشاور مجرب مجموعه
  3. دارای گزارش کار برای رصد دانش‌آموزان
  4. امکان تمرین برای دانش‌آموزان با سطح‌های مختلف
  5. امکان پایش و ارزیابی پیشرفت دانش‌آموزان
  6. ارائه آزمون‌های تستی و کاملاً شبیه به آزمون کنکور
  7. ارائه تحلیل و بررسی نتایج آزمون‌ها
  8. امکان تنظیم برنامه‌ی هفتگی
  9. دارای پشتیبانی فنی سریع و قوی

با توجه به این ویژگی‌ها، برنامه‌ریزی آنلاین کنکور به عنوان یک اپلیکیشن کارآمد و موثر برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون کنکور می‌تواند مفید واقع شود.

بنر آوات

بخش‌های اپلیکیشن آوات

اپلیکیشن آوات بخش‌های متعدد و مفیدی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

اپلیکیشن درصدگیری کنکور

درصدگیری کنکور یک ابزار آموزشی است که به دانش‌آموزان کنکور کمک می‌کند تا با مرور مطالب، آزمون‌های شبیه‌سازی شده و تمرین‌های مختلف، بهترین رتبه را در آزمون کنکور کسب کنند. این ابزار با ارائه‌ی یک محیط یادگیری تعاملی و جذاب، به دانش آموزان کمک می‌کند تا مطالب را به صورت بهتری درک کنند و با تمرین های متنوع، خود را برای کنکور آماده کنند. این اپلیکیشن به صورت مداوم بروزرسانی می‌شود و با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، به دانش‌آموزان کمک می‌کند درس‌های خود را به بهترین شکل ممکن فرا گیرند.

این اپلیکیشن بعد از پایان آزمون برای شما درصدگیری می‌کند. یعنی تعداد تست‌های درست و غلط را به شما می‌گوید و مشخص می‌کند در چه مباحثی ضعف دارید و در چه مباحثی قوی هستید.

درخواست آزمون اپلیکیشن

شما می‌توانید از اپلیکیشن درصدگیری کنکور در بخش آزمون‌ها و تمرینات درخواست آزمون کنید. پس از ورود به بخش مربوطه، می‌توانید آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید و درخواست آن را ارسال کنید. سپس بررسی‌های لازم انجام می‌شود و آزمون در اپلیکیشن بارگزاری خواهد شد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از قسمت پشتیبانی اپلیکیشن، درخواست خود را مطرح کنید تا تیم پشتیبانی به شما کمک کند.

در این قسمت هر آزمونی که مدنظر شما باشد برای شما بارگزاری می‌شود. شما فقط باید گزینه‌های مربوطه را انتخاب کنید و آزمون برای شما بارگزاری می‌شود.

گزارش مطالعه

قسمت گزارش مطالعه‌ی آوات دو بخش دارد. در این قسمت شما می‌توانید گزارش مطالعه‌ی خود را در طول زمان داشته باشید و به آن نگاه کنید. همین نگاه کردن ساده به شما کمک می‌کند عملکرد خود را رصد کنید و در طول زمان بهتر عمل کنید. به دو بخش قسمت گزارش مطالعه در ادامه توجه کنید.

بخش اول گزارش مطالعه

قسمت اول گزارش درمورد مطالعه و درس خواندن دانش آموز در طول روز است. این قسمت دو بخش دارد. قسمت اول مخصوص مطالعه‌ی تشریحی و قسمت دوم درمورد مطالعه‌ی تستی است.

  1. مطالعه‌ی تشریحی: مطالعه‌ی درس‌نامه‌ها، جزوه‌ها، دیدن فیلم‌های آموزشی مربوط به این بخش است. در کل هرآنچه که در امتحانات تشریحی به کار ما می‌آید در این قسمت گزارش داده می‌شود.
  2. مطالعه‌ی تستی: این بخش نیز دارای دو قسمت است. قسمت اول مخصوص زمان تست‌زنی است. یعنی زمانی که در آن روز و برای آن درس تست کار کردم. مثلا من دانش‌آموز ۳۰ تست در یک روز زده‌ام؛ این تست‌ها را چقدر زمان از من گرفته‌اند؟ تست‌هایی که زدم را چگونه زدم.

قسمت دوم درمورد زمان بررسی تست است. درصدی که تست را زده‌ام و لازم است آن را بررسی کنم. برای مشاور اهمیت زیادی دارد که دانش‌آموز در کنار تست‌زنی حتما آنها را بررسی نیز بکند. اینگونه مشاور می‌تواند عملکرد دانش‌آموز را بسنجد و نقاط ضعف قوت او را پیدا کند و برنامه‌ی دقیق‌تری برای دانش‎آموز تهیه کند.

اپلیکیشن می‌تواند تعداد تست‌ها را به دانش‌آموز بگوید، تعداد صحیح و غلط‌ها را مشخص کند و درصد آنها را ثبت کند. همه‌ی اینها در قسمت گزارش کار به دانش‌آموز ارائه می‌شود.

مشاوره تحصیلی آوات

بخش دوم گزارش مطالعه

این قسمت گزارش اپلیکیشن آوات درمورد خواب و حال روحی دانش‌آموز است.

در این قسمت دانش‌آموز ساعت خوابش را مشخص می‎‌کند. سپس با یک ایموجی حال روحی‌اش در آن روز را تعیین می‌کند. اینگونه یک نمودار برای مشاور ایجاد می‌شود که ساعت و کیفیت خواب دانش‌آموز را به او نشان می‌دهد. این برای مشاور اهمیت زیادی دارد که بداند دانش‌آموزش چگونه می‌خوابد و آیا ساعت خوابش تنظیم هست یا نه. به این صورت می‌تواند خواب دانش‌آموز را تنظیم کند.

حال روحی دانش‌آموز برای مشاور اهمیت زیادی دارد و در روند مشاوره نقش اساسی ایفا می‌کند. مشاور از طریق اپلیکیشن آوات حال روحی دانش‌آموزش را می‌سنجد تا بتواند او را از نظر روحی برای کنکور آماده کند.

این گزارش‌ها به صورت‌های مختلف برای مشاور ارسال می‌شود و برای دانش‌آموز نیز به نمایش گذاشته می‌شود. شکل اول به صورت نموداری و شکل دوم به صورت نوشتاری گزارش است. یک نمودار به صورت روزانه است، یک نمودار هفتگی و… کارهای مختلفی که دانش‌آموز در طول روز انجام می‌دهد در گزارش‌ها ثبت می‌شود. مشاور برای برنامه‌ریزی و پیش‌برد روند مشاوره از این اطلاعات استفاده می‌کند و می‌تواند دانش‌آموز را به موفقیت برساند.

قسمت برنامه‌ی هفتگی

قسمتی در اپلیکیشن وجود دارد که هم دانش‌آموز و هم مشاور می‌توانند از آن استفاده کنند. دانش‌آموز می‌تواند تعداد و ساعت کلاس‌هایش را در این قسمت ثبت کند که برای مشاور قابل مشاهده است. مشاور می‌تواند ساعت‌های آزاد دانش‌آموز را ببیند و برای او در این ساعات برنامه‌ریزی انجام دهد. اینگونه دانش‌آموز و مشاور به صورت تعاملی و با کمک یکدیگر می‌توانند برنامه‌ی هفتگی را تنظیم کنند. اینگونه برنامه کاملا جامع، دقیق و قابل اجرا می‌شود.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *