اپلیکیشن مشاوره کنکور

در اپلیکیشن مشاوره کنکور شما می توانید برای سوالات کنکور آماده و برای آزمون سراسری بهتر آماده شوید. همچنین این اپلیکیشن شامل تست‌های آزمایشی، جزوات و ویدیوهای آموزشی است که برای شما مفید خواهد بود. قسمت گزارش و برنامه‌ریزی هفتگی به شما کمک می‌کند که بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کنید. قسمت چت شما را از سایر شبکه‌های مجازی بی‌نیاز می‌کند و به شما کمک می‌کند به صورت بیست و چهار ساعت با مشاور خود در تماس باشید.

در این مقاله بهترین اپلیکیشن مشاوره کنکور را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن دوران کنکور را به بهترین شکل پشت سر بگذارید و اپلیکیشن برنامه‌ریزی کنکور خود را داشته باشید. این اپلیکیشن جزو ده اپلیکیشن کاربردی کنکور است.

معرفی اپلیکیشن مشاوره کنکور آوات

اپلیکیشن کنکور آوات یکی از بهترین اپلیکیشن کاربردی کنکور  است که توسط گروه آوات توسعه داده شده است. این اپلیکیشن شامل بیش از ۲۰ هزار سوال کنکور، جزوات کامل درسی، تست های آزمایشی و ویدئوهای آموزشی مختلف است که با توجه به سطح شما به شما معرفی می شوند.

علاوه بر این، اپلیکیشن مشاوره کنکور آوات دارای قابلیت‌هایی همچون پیش بینی رتبه در آزمون کنکور، ارائه نکات و راهکارهای مهم درسی، چت با مشاوره تحصیلی و ارائه آخرین اخبار کنکور و آموزشی است. شما هر آنچه که درمورد کنکور نیاز دارید را در این اپ می‌توانید بخوانید. مقالات و اخبار آموزشی کنکور شما را از وب گردی بی‌نیاز می‌کند. قسمت گزارشات به شما کمک می‌کند عملکرد روزانه‌ی خود را ببینید و به مشاور خود آن را نشان دهید. با اپ آوات می‌توانید اپلیکیشن برنامه‌ریزی کنکور خود را داشته باشید.

این اپلیکیشن جزو ده اپلیکیشن کاربردی کنکور است.

در ادامه با قسمت‌های مختلف اپلیکیشن آشنا می‌شوید.

بنر آوات

قسمت گزارش‌های آوات

قسمت اول گزارش مطالعه

بخش اول گزارش درمورد مطالعه و درس خواندن دانش آموز در طول روز است. این قسمت دو بخش دارد. قسمت اول مخصوص مطالعه‌ی تشریحی و قسمت دوم درمورد مطالعه‌ی تستی است. با استفاده از این قسمت می‌توانید اپلیکیشن برنامه‌ریزی کنکور داشته باشید.

  1. مطالعه‌ی تشریحی: مطالعه‌ی درس‌نامه‌ها، جزوه‌ها، دیدن فیلم‌های آموزشی مربوط به این بخش است. در کل هرآنچه که در امتحانات تشریحی به کار ما می‌آید در این قسمت گزارش داده می‌شود.
  2. مطالعه‌ی تستی: این بخش نیز دارای دو قسمت است. قسمت اول مخصوص زمان تست‌زنی است. یعنی زمانی که در آن روز و برای آن درس تست کار کردم. مثلا من دانش‌آموز ۳۰ تست در یک روز زده‌ام؛ این تست‌ها را چقدر زمان از من گرفته‌اند؟ تست‌هایی که زدم را چگونه زدم.

قسمت دوم درمورد زمان بررسی تست است. درصدی که تست را زده‌ام و لازم است آن را بررسی کنم. برای مشاور اهمیت زیادی دارد که دانش‌آموز در کنار تست‌زنی حتما آنها را بررسی نیز بکند. اینگونه مشاور می‌تواند عملکرد دانش‌آموز را بسنجد و نقاط ضعف قوت او را پیدا کند و برنامه‌ی دقیق‌تری برای دانش‎آموز تهیه کند.

اپلیکیشن می‌تواند تعداد تست‌ها را به دانش‌آموز بگوید، تعداد صحیح و غلط‌ها را مشخص کند و درصد آنها را ثبت کند. همه‌ی اینها در قسمت گزارش کار به دانش‌آموز ارائه می‌شود.

قسمت دوم گزارش مطالعه

این بخش گزارش اپلیکیشن آوات درمورد خواب و حال روحی دانش‌آموز است.

در این قسمت دانش‌آموز ساعت خوابش را مشخص می‎‌کند. سپس با یک ایموجی حال روحی‌اش در آن روز را تعیین می‌کند. اینگونه یک نمودار برای مشاور ایجاد می‌شود که ساعت و کیفیت خواب دانش‌آموز را به او نشان می‌دهد. این برای مشاور اهمیت زیادی دارد که بداند دانش‌آموزش چگونه می‌خوابد و آیا ساعت خوابش تنظیم هست یا نه. به این صورت می‌تواند خواب دانش‌آموز را تنظیم کند.

حال روحی دانش‌آموز برای مشاور اهمیت زیادی دارد و در روند مشاوره نقش اساسی ایفا می‌کند. مشاور از طریق اپلیکیشن آوات حال روحی دانش‌آموزش را می‌سنجد تا بتواند او را از نظر روحی برای کنکور آماده کند.

این گزارش‌ها به صورت‌های مختلف برای مشاور ارسال می‌شود و برای دانش‌آموز نیز به نمایش گذاشته می‌شود. شکل اول به صورت نموداری و شکل دوم به صورت نوشتاری گزارش است. یک نمودار به صورت روزانه است، یک نمودار هفتگی و… کارهای مختلفی که دانش‌آموز در طول روز انجام می‌دهد در گزارش‌ها ثبت می‌شود. مشاور برای برنامه‌ریزی و پیش‌برد روند مشاوره از این اطلاعات استفاده می‌کند و می‌تواند دانش‌آموز را به موفقیت برساند.

قسمت برنامه‌ی هفتگی

قسمتی در اپلیکیشن وجود دارد که هم دانش‌آموز و هم مشاور می‌توانند از آن استفاده کنند. دانش‌آموز می‌تواند تعداد و ساعت کلاس‌هایش را در این قسمت ثبت کند که برای مشاور قابل مشاهده است. مشاور می‌تواند ساعت‌های آزاد دانش‌آموز را ببیند و برای او در این ساعات برنامه‌ریزی انجام دهد. اینگونه دانش‌آموز و مشاور به صورت تعاملی و با کمک یکدیگر می‌توانند برنامه‌ی هفتگی را تنظیم کنند. اینگونه برنامه کاملا جامع، دقیق و قابل اجرا می‌شود.

مشاوره تحصیلی آوات

کلام آخر

اپلیکیشن مشاوره تحصیلی آوات یکی از بهترین اپلیکیشن‌‌ها برای کنکور است. شما در بین بهترین اپلیکیشن‌‌ها برای کنکور چنین اپلیکیشنی یافت نمی‌کنید که انقدر جامع و کامل باشد. پس اپلیکیشن آوات را نصب کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر و آشنایی با کارکرد این اپلیکیشن مقاله‌ی اپلیکیشن آوات را مطالعه کنید.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *