انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

بیش از ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می‌کنند

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتشار کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت:

داوطلبان شرکت در این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بنر تبلیغاتی آوات

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون ویژه شغل آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کردند، افزود:

از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند و این آزمون صبح روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در ۲۳۲ شهرستان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار بیشتر رو در سایت سنجش مطالعه کن.

آزمون استخدامی چیست؟

آزمون آزمونیه که هر سال برای جذب نیرو در آموزش و پرورش برگزار می‌شه. این آزمون سالانه داوطلب‌‌های زیادی رو به خودش جذب می‌کنه. به همین دلیل رقابت توی این آزمون خیلی بالاست.

آزمون به این صورته که منابع عمومی و اختصاصی داره که باید اونا رو آزمون بدید. مرحله‌ی بعدیش هم مصاحبه‌ست. در مرحله‌ی مصاحبه مهارت‌‌های اخلاقی و صلاحیت شغلی شما بررسی می‌شه. همچنین اطلاعات علمی و عقیدتی‌تون توی این مصاحبه مورد بررسی قرار می‌‌گیره.

اگه توی آزمون استخدامی موفق شدید جلو جلو خوشحالی نکنید. چون مصاحبه‌ی این آزمون غول مرحله‌ی آخره که باید ازش رد بشید. باید بهتون بگیم که غولی نیست که بشه به این راحتی ازش رد شد.

مشاوره تحصیلی آوات

پس خودتون رو هم برای مصاحبه و هم خود آزمون آماده کنید. امیدواریم که موفق بشید.

برای اینکه از اخبار جا نمونی خبر ثبت نام با تاخیر برای کنکور سراسری تمدید نمی‌شود رو مطالعه کن.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *