اعلام نتایج کنکور تا نیمه اول مرداد ماه

 اعلام نتایج کنکور از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه.

رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری قرار بود در نیمه مردادماه اعلام شود که به دلیل ارائه سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش، نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ از ۱۵ تا ۲۰ مرداد اعلام می شود.

مشاوره تحصیلی آوات

کارنامه کنکور

همانطور که در مقاله کارنامه کنکور در دومرحله اعلام خواهد شد توضیح داده ایم نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه اعلام خواهد شد.

همچنین نتایج نهایی هفته آخر شهریور اعلام می ­شود.

مراحل دریافت کارنامه اولیه

  1. ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست
  3. کلیک روی گزینه کارنامه اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۲
  4. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  5. دریافت کارنامه اولیه

برای وارد کردن  اطلاعات خواسته شده می توانید از یکی از سه روش زیر استفاده کنید:

  1. شماره پرونده + شماره شناسنامه + سال تولد
  2. شماره داوطلبی + شماره شناسنامه + سال تولد
  3. علاوه بر روش هایی که پیش تر به آن اشاره شد، داوطلبان می توانند با ارائه شماره کارت ملی خود نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه کنکور ۱۴۰۲ با کد ملی اقدام نمایند. در این روش تنها کاری که داوطلبان لازم است انجام دهند، این است که در زمان انتشار کارنامه سبز کنکور، به صفحه خود وارد شده و کد ملی خود را وارد نمایند. در این صورت می توانند با داشتن کد ملی و وارد کردن آن، شماره پرونده و یا شماره داوطلبی خود را دریافت کرده و برای دریافت کارنامه از آن استفاده نمایند.

نتیجه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۲

بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۲، مرحله مهم و سرنوشت ساز انتخاب رشته شروع می شود. متقاضیان تحصیل در دانشگاه های سراسری که مجاز به انتخاب رشته در یکی از دوره های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان شدند، پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، می توانند اولویت های خود را مشخص کرده و در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ وارد نمایند.

 داوطلبان و شرکت کنندگان هر دو نوبت کنکور سراسری ۱۴۰۲ که در دی ماه ۱۴۰۱ و تیر ۱۴۰۲ به رقابت پرداخته اند. اولویت های خود را یا به عبارت دیگر انتخاب رشته کنکور سراسری را به صورت همزمان در مرداد ماه انجام خواهند داد. بنابراین نتیجه نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۲ ( قبولی نهایی تیر و دی) در هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

 

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *