آشنایی با آوات

در مقاله‌ی (بهترین مشاوره تحصیلی) فهمیدید که چطور بهترین مشاور تحصیلی انتخاب کنید. مرکز مشاوره‌ی تحصیلی آوات یک کلینیک تحصیلی برای شما داوطلبین کنکور و دانش‌آموزان عزیز است. ما اینجا هستیم تا به شما عزیزان کمک کنیم که دوران مدرسه‌ی خود را به خوبی سپری کنید و یک خاطره‌ی خوش از دوران دبیرستان و مدرسه‌ی خود داشته باشید.

بیایید با ما بیشتر آشنا شویم.

تاریخچه

کلینیک آوات در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. هدف آوات فقط یک چیز بود. کمک به داوطلبین کنکور و دانش‌آموزان و دبیرستانی که فکر می‌کنند کنکور و امتحان و مدرسه یک غول بی‌شاخ و دم است و با یک من عسل هم نمی‌شود آن را خورد. ما آمدیم که آن را برای شما شیرین کنیم. آمدیم تا با ما مسیر درست را انتخاب کنید.

بنر تبلیغاتی آوات

خدمات کلینیک

  • مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی هم برای دبیرستانی‌ها و هم کنکوری‌ها
  • انتخاب رشته تخصصی کنکور هم سراسری و هم آزاد
  • آزمون استعداد‌یابی و انتخاب رشته برای نهمی‌های عزیزمون
  • آسیب‌شناسی و ارتقای عملکرد تحصیلی
  • بهبود تمرکز و سایر عملکر تحصیلی
  • افزایش اعتماد به نفس خودکارآمدی تحصیلی
  • آموزش خودتنظیمی و مدیریت زمان
  • درمان اهمال‌کاری
  • بررسی علل افت تحصیلی و درمان آن
  • درمان اضطراب و استرس نوجوانی
  • راهنمایی و مشاوره جهت گذر از دوران بلوغ

محل کلینیک

کلینیک مشاوره تحصیلی ما در اصفهان، خیابان بزرگهمر، کوچه‌ی معراج واقع شده است. لوکیشن مرکز مشاوره‌ی تحصیلی را می‌توانید در سایت مشاهده کنید.

محل کلینیک تحصیلی ما در مرکز شهر است و دسترسی به آن بسیار آسان است. برای رسیدن به کلینیک مشاوره تحصیلی آوات به راحتی می‌توانید از بی‌آر‌تی استفاده کنید؛ چون فاصله‌ی بسیار کمی از آن دارد.

چرا آوات؟

تیم ما جمعی از بهترین‌ها است. در این تیم ما سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را جمع کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. همانطور که در مقاله‌ی (مشاور تحصیلی) خواندید، دو نوع مشاور تحصیلی داریم. مزیت مشاوره تحصیلی آوات نسبت به سایر موسسات این است که آوات هر دو نوع مشاور را در خود دارد. دکتر سرای زاده مشاور آکادمیک و سایر مشاوران، رتبه برتر هستند.

آوات دارای برنامه‌های مطالعاتی شخصی‌سازی شده است. یعنی برای هر فرد به صورت مجزا برنامه‌ریزی می‌کند. برنامه‌ی هر فرد با تیپ شخصیتی او و مدل مطالعاتی‌اش متناسب است.

آزمون‌های آوات از بهترین آزمون‌های سراسر کشور است. این آزمون‌ها معتبر و استاندارد هستند و باعث می‌شود در کنکور بدرخشید.

اپلیکیشن آوات این مزیت را دارد که با مشاور خود در تماس باشید و گزارش‌های خود را برای او ارسال کنید. اپلیکیشن آوات بهترین اپ برای دوران کنکور شما است.

مشاوره تحصیلی آوات

تیم ما

دکتر کوروش سرای زاده: موسس مشاوره تحصیلی آوات، دارای دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه تهران هستند.

خانم نیوشا یزدخواستی: مشاور و کارشناس علوم تربیتی و مشاور علوم انسانی کلینیک آوات خانم یزدخواستی است. خانم یزدخواستی فارغ‌التحصیل علوم تربیتی در دانشگاه اصفهان هستند.

دکتر مهرداد استقلالیان: دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان است. مشاور رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ هستند.

دکتر علی ماندنی: دانشجوی دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. رتبه‌ی ۴۲۴ را در کنکور سراسری کسب کرده‌ است، مشاور دانش‌آموزان تجربی ما هستند.

مهندس علی باباصفری:  فارغ‌التحصیل مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان است. مهندس باباصفری مشاوره رتبه‌های ۱۹۶ تا ۳۵۴ و زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری هستند.

کلام آخر

مشاوره تحصیلی ما برای دوران کنکور و دانش‌آموزی تاسیس شده است. اگر می‌خواهید رتبه برتر شوید، حتما با ما تماس بگیرید تا به موفقیت دست پیدا کنید.  با آوات شما هیچ گاه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. چراکه آوات جمعی از بهترین‌هاست.

واتس آپ
پرینت
ایمیل
تلگرام
فیسبوک

لطفا جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان این مرکزاطلاعات خود را وارد نماییدتا همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند .

رزرو وقت مشاوره آنلاین

نام(Required)
شهر محصل سکونت
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
شماره موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *